نماد آخرین خبر

پیام پی‌اس‌جی به ویلیامز؛ دو برابر بارسا حقوق می‌دیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیام پی‌اس‌جی به ویلیامز؛ دو برابر بارسا حقوق می‌دیم!

ورزش 3/پیشنهاد پاری سن ژرمن به نیکو ویلیامز دو برابر دستمزدی است که بارسلونا به این بازیکن پیشنهاد داده است.پیام پی‌اس‌جی به ویلیامز: دو برابر بارسا حقوق می‌دیم!

پاری سن ژرمن قصد دارد که دستمزد نیکو ویلیامز، وینگر اتلتیک بیلبائو، را دو برابر کند تا از پیوستن او به بارسلونا جلوگیری کند.

امضای قرارداد با نیکو ویلیامز اولویت اصلی بارسلونا در این بازار نقل و انتقالات است و خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، در مراسم معارفه هانسی فلیک اعلام کرد که آنها آماده‌اند تا یک خرید بزرگ انجام دهند تا کیفیت تیم را افزایش دهند.

بارسلونا اطمینان دارد که نیکو ویلیامز پیشنهاد آنها را قبول خواهد کرد و معتقدند که پیشنهاد کافی را برای جلب رضایت این وینگر اسپانیایی ارائه داده‌اند، اما کاتالان‌ها تنها نیستند و پاری سن ژرمن نیز به شدت به جذب ویلیامز علاقه‌مند است. چند روز پیش، خبر آمد که پاری سن ژرمن علاقه زیادی به نیکو ویلیامز نشان داده و آنها آماده‌اند که دستمزد پیشنهادی بارسلونا را دو برابر کنند تا این بازیکن اسپانیایی را به خدمت بگیرند.

با وجود این وضعیت، بارسلونا در مورد آینده نیکو ویلیامز آرامش خود را حفظ کرده و مدیران باشگاه معتقدند که این وینگر اتلتیک بیلبائو می‌خواهد فصل آینده پیراهن بارسلونا را بپوشد. آنها قصد ندارند پیشنهاد خود را که چند روز پیش ارائه داده‌اند افزایش دهند و امیدوارند که به زودی پاسخی دریافت کنند تا بتوانند ادامه نقل و انتقالات را با آرامش بیشتری برنامه‌ریزی کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره