نماد آخرین خبر

ستاره بارسا در آستانه انتقال به الهلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره بارسا در آستانه انتقال به الهلال

ورزش 3/براساس تأیید رسانه‌های معتبر، الهلال به جذب ویتور روکه از بارسلونا نزدیک شده است.
باشگاه الهلال عربستان به بارسلونا برای جذب ویتور روکه نزدیک شده است. رسانه‌های سعودی نیز پیش از این گزارش داده بودند که روکه در لیست خرید تابستانی این باشگاه قرار دارد.
فابریتزیو رومانو، خبرنگار معروف حوزه نقل و انتقالات، در توییتی نزدیک بودن الهلال به جذب روکه را تایید کرده و خبر داده که حالا زمان تصمیم‌گیری روکه است.
ویتور روکه و نمایندگانش باید تصمیم بگیرند که چه کاری می‌خواهند انجام دهند، زیرا بارسلونا مشکلی با فروش دائمی این ستاره برزیلی ندارد. این انتقال می‌تواند یک گام کلیدی برای رعایت قوانین فرپلی مالی توسط بارسلونا باشد، اما همه چیز به تصمیم روکه بستگی دارد.
با توجه به مشکلات مالی بلوگرانا و تمایل آنها برای جذب نیکو ویلیامز و دنی اولمو، فروش روکه به الهلال می‌تواند آنها را در وضعیت بسیار خوبی قرار دهد و خوان لاپورتا و دکو با خیال راحت گزینه‌های مدنظر هانسی فلیک را جذب کنند.
روکه با هزاران امید و آرزو در ژانویه ۲۰۲۴ و در حالی‌که قرار بود در این تابستان به بارسلونا بیاید، به تیم ژاوی هرناندز اضافه شد اما سرمربی سابق آبی‌اناری‌ها هیچ تمایلی برای استفاده از او نداشت و حالا به نظر می‌رسد فلیک نیز با نظر ژاوی موافق است



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره