نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

خطر مرگ از بیخ گوش عروجی گذشت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خطر مرگ از بیخ گوش عروجی گذشت

ورزش 3/خطای شدید بر روی ابوالقاسم عروجی بازیکن تیم فولاد هرمزگان شبی شد این بازیکن پس از برخورد به نرده‌های کنار زمین راهی بیمارستان شود.خطر مرگ از بیخ گوش عروجی گذشت (عکس)

به گزارش ورزش سه، در جریان دیدار تیم‌های فولاد هرمزگان و ایرالکو اراک که در نهایت به شکل عجیبی نیمه تمام ماند، ابوالقاسم عروجی طی کورس با ابوالفضل افضلی بازیکن ایرالکو بر سر توپ و خطای بازیکن حریف بر روی وی که باعث شد پس برخورد به نرده های کنار زمین دچار مصدومیت ترسناکی شود و به عبارتی دیگر بسیار خوش‌شانس بود تا ضربه وارد شده بر سر و دنده‌اش منجر به مرگ این بازیکن نشده است. عروجی بلافاصله پس از خطا از طریق امبولانس به بیمارستان منتقل شد.

عروجی که در آخرین روز نقل و انتقالات از لیگ عراق راهی فولاد هرمزگان قهرمان لیگ دسته اول شد، در سه بازی اخیر عملکرد مطلوبی از خود برجای گذاشته است ولی به نظر می‌رسد با توجه به این مصدومیت در بازی آینده هرمزگانی‌ها غایب باشد.

لازم به ذکر است، عروجی از ناحیه چشم راست نیز دچار اسیب و پارگی پلک شده است. طبق آخرین اطلاعات دریافتی، بازیکن سابق تیم ملی بعد از اتمام کارهاى درمانى توسط پزشک اورژانس شهید محمدى مرخص شده است. 

گفتنی است پس از این برخورد بود که هواداران هرمزگانی علیه بازیکن تیم آلومینیوم شعار دادند و در ادامه حوادث دیگری مانند قطع برق به دلیل زلزله سبب متوقف شدن بازی و ترک زمین از سوی آلومینیوم شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره