نماد آخرین خبر

کی‌روش، گزینه اصلی جانشینی بیرانوند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کی‌روش، گزینه اصلی جانشینی بیرانوند!

ورزش 3/امروز یک سایت برزیلی نوشت، متئوس کُنیا کی‌روش که در فلامنگو گلر ذخیره است، توجه باشگاه‌های خارجی را به خود جلب کرده اما باشگاه به او مجوز جدایی نمی‌دهد. دروازه‌بان 23 ساله‌ای که در سال 2023 با خورخه سامپائولی اولین فرصت خود را برای حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد و با آمدن تیته به ذخیره آگوستین روسی تبدیل شده، مورد توجه پرسپولیس ایران قرار گرفته است.
مدیر برنامه‌های این بازیکن در روزهای اخیر پیشنهادی از سوی پرسپولیس ایران دریافت کرده است. این پیشنهاد به مارکوس براز، نایب رئیس باشگاه، منتقل شد، با این حال، سرمربی تیم احتمال انتقال قرضی او را رد کرد.
منابع ایرانی می‌‌گویند: ارزش تقریبی این گلر ۳ میلیون یورو تعیین شده اما قرار است در صورت همکاری باشگاه فلامینگو، ماتئوس به صورت قرضی قرمزپوش شود. ‏اگر توافقات طرفین سریع انجام شود، احتمالا این برزیلی با قد ۱۹۳ سانتی‌متر، به زودی به تهران می‌آید.
FJB Sports شرکتی است که مسئولیت مدیریت برنامه‌های متئوس کُنیا را بر عهده دارد. فابیو جونیور بالتیر، ایجنت این بازیکن، هفته گذشته تماس‌هایی از پائوک یونان نیز دریافت کرد، با این حال فلامینگو هیچ علاقه‌ای به از دست دادن او نشان نداده است.

در فلامینگو اعتقاد بر این است که ماتئوس کنیا می‌تواند فضای بیشتری را در ترکیب اصلی به دست آورد و در نتیجه ارزش بیشتری پیدا کند. این به این دلیل است که آگوستین روسی لحظات بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد و ممکن است در بازی‌های مقدماتی جام جهانی به تیم ملی آرژانتین دعوت شده و در غیاب او کنیا شانس بازی در ترکیب اصلی را خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، فلامینگو به این دلیل حتی به از دست دادن گلر ذخیره خود نیز فکر نمی کند. کُنیا تا دسامبر 2025 قرارداد دارد  و بند فسخ او نیز 50 میلیون یورو است.
ماتئوس کنیا در سال 2024 در پنج بازی، 450 دقیقه برای فلامینگو به میدان رفت. دو بازی در کوپا برزیل و سه بازی در لیگ کاریوکا. او از سال 2021 در فلامینگو حضور داشته، زمانی که روجریو سنی مربی بود و به تیم اول رسید.
از آن زمان تا کنون، شماره 25 تیم، 43 بازی انجام داده است. در این بین، او بخشی از تیم فلامینگو بود که قهرمان کوپا لیبرتادورس (2022)، کوپا برزیل (2022) و کاریوکا (2021 و 2024) شد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره