نماد آخرین خبر

سردار - الشباب؛ رومانو تایید کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سردار - الشباب؛ رومانو تایید کرد

ورزش 3/فابریزیو رومانو نیز خبر پیوستن سردار آزمون به تیم فوتبال شباب الاهلی امارات را تأیید کرد.
پس از کش و قوس فراوان و انتشار شایعات متعدد درخصوص مقصد بعدی آزمون، ظهر امروز، "ورزش سه" در خبری اختصاصی از مقصد غیرمنتظره این بازیکن ملی‌پوش پرده برداشت. شباب الاهلی نام تیمی است که سردار قرار است راهی آنجا شده و با سعید عزت‌اللهی هم‌تیمی شود.
پس از پایان قرارداد قرضی سردار با رم، سران این باشگاه و در رأس آن، سرمربی تیم، دنیله ده‌روسی، خواهان فعال سازی بند دائمی و یا حداقل تمدید قرارداد قرضی مهاجم ایرانی شدند که به دلیل مشکلات مالی جالوروسی و البته مخالفت بایر، دوران حضور سردار در ایتالیا به سر رسید.
آزمون در روزهای گذشته و پس از بازگشت به آلمان، به تمرینات انفرادی می‌پرداخت و حتی اخباری درخصوص اختلافات میان او و ژابی آلونسو نیز به گوش می‌رسید که البته چندان هم درست نبود ولی در نهایت، این بازیکن تصمیم گرفت تا مقصد غیرمنتظره‌ای را برای خود انتخاب کند.

حالا و پس از ساعاتی از خبر انتقال آزمون به امارات، بزرگترین خبرنگار دنیای نقل و انتقالات نیز این موضوع را تأیید کرده است. فابریزیو رومانو در توییتی نوشته است: سردار آزمون با پیوستن به شباب‌الاهلی امارات موافقت کرد و این توافق با بایرلورکوزن نیز برقرار است. جزئیات اختصاصی: بسته 5 میلیون یورویی برای بایر لورکوزن و آزمایشات پزشکی که در روز دوشنبه در دبی انجام خواهد شد. قرارداد در حال حاضر بسته شد و قرار است امضا شود.


 
بدین ترتیب، آزمون در انتقالی بزرگ و شگفت انگیز، راهی شباب‌الاهلی خواهد‌شد تا در نخستین بازی رسمی خود در پلی آف لیگ نخبگان، برابر سپاهان قرار بگیرد. اولین بازی او برای تیم اماراتی در واقع مقابل اولین و آخرین تیم ایرانی او خواهد بود، سپاهانی که از آنجا راهی روبین کازان و فوتبال روسیه شد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره