نماد آخرین خبر

ستاره تراکتور از نظر شجاع؛ نه ترابی، نه بیرانوند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره تراکتور از نظر شجاع؛ نه ترابی، نه بیرانوند!

ورزش 3/کاپیتان تراکتور با انتشار یک استوری جالب نوشته که ستاره اصلی باشگاه تراکتور محمدرضا زنوزی است که زمینه‌ساز خریدهای این تیم شده است.
شجاع در صفحه اینستاگرام خود نوشته که زنوزی بیشترین نقش را دارد اما دوست دارد کمتر از همه دیده شود.
خلیل‌زاده همچنین نوشته که زنوزی، مالک دلسوز و عاشق باشگاه است که برای این تیم سنگ تمام گذاشته و مثل هواداران این تیم زندگی خود را به سرزندگی باشگاه گره زده است.
این استوری جالب را بخوانید:  
تراکتور تیمی است که همه بازیکنانش از کوچک‌ترین گرفته تا بزرگترین، همه و همه ستاره هستند اما ستاره اصلی کسی است که شاید این روزها بیشترین نقش را دارد و دوست دارد کمتر از همه دیده شود.
محمدرضا زنوزی، مالک دلسوز و عاشقی که این فصل هم به معنای واقعی کلمه، سنگ تمام گذاشته و برای چندمین بار نشان داده یک هوادار عاشق و تراکتوری اصیل است؛ شبیه به همه آن‌هایی که از صبح تا شب با یاد تراکتور سر می‌کنند و سرزندگی آن‌ها به سرزنده بودن این تیم گره خورده است.
امیدوارم که با نتایج مناسب بتوانیم دل این ستاره‌های واقعی یعنی هواداران متعصب، وفادار و دلسوز تراکتور بزرگ را که آقای زنوزی هم به اذعان خودشان، قبل از هر عنوانی، عضوی از این خانواده میلیونی هستند، در پایان فصل شاد کنیم و شرمنده مردم قدرشناس و غیور آذربایجان نباشیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره