نماد آخرین خبر

مسی یک شیرجه‌زن عوضی است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مسی یک شیرجه‌زن عوضی است

ورزش 3/جان آختربرگ، مربی سابق دروازه‌بان‌های لیورپول، در مصاحبه‌ای تند، لیونل مسی را یک شیرجه‌زن عوضی خطاب کرد.مسی یک شیرجه‌زن عوضی است

جان آختربرگ که از سال 2009 تا 2024 در کادر فنی قرمزهای مرسی‌ساید حضور داشت، به بازی تاریخی لیورپول مقابل بارسلونا در نیمه‌نهایی لیگ‌قهرمانان اروپا در سال 2019 اشاره کرد. جایی که لیورپول با بازگشت تاریخی از شکست 3-0 در بازی رفت، راهی فینال شد و در نهایت قهرمان اروپا شد.

آختربرگ در پادکست «تاریخچه فوتبال» گفت: «وقتی مقابل او بازی کردیم، با خودم گفتم او یک شیرجه‌زن عوضی است.» او در ادامه افزود که از شیرجه‌های بی‌مورد ستاره سابق بارسلونا خوشش نمی‌آمده و از برخورد تند اندرو رابرتسون با مسی لذت برده است.

این مربی سابق لیورپول همچنین گفت که با وجود تمارض مسی، به دلیل تکنیک بی‌نظیرش، او را به کریستیانو رونالدو ترجیح می‌دهد. آختربرگ در ماه مه گذشته از لیورپول جدا شد و به تیم الاتفاق عربستان سعودی به سرمربیگری استیون جرارد پیوست. لیونل مسی 37 ساله پس از پایان آشفته دیدار تیم ملی فوتبال آرژانتین در المپیک روز چهارشنبه شدیدا عصبانی شد.

آختربرگ باشگاه را در ماه مه ترک کرد و اندکی بعد به تیم عربستانی الاتحاد که تحت هدایت استیون جرارد است، پیوست. از سوی دیگر، مسی اکنون برای اینتر میامی بازی می‌کند و تابستان امسال تیم ملی آرژانتین را به قهرمانی دیگری در کوپا آمه‌ریکا رساند. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره