نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

موافقت بارسلونا با فروش ستاره برزیلی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
موافقت بارسلونا با فروش ستاره برزیلی

ورزش 3/روزنامه معتبر عربستانی از موافقت بارسلونا با فروش ویتور روکه به الهلال خبر داد!بمب الهلال: موافقت بارسلونا با فروش ستاره برزیلی

 به نظر می‌رسد که نخستین خرید جدید و خارجی الهلال، یک انتقال پر سر و صدا باشد. طبق آن چیزی که بزرگترین روزنامه سعودی مدعی شده، بارسلونا با فروش ویتور روکه به آبی‌های ریاض موافقت کرده و تنها موافقت خود بازیکن باقی مانده است.

الریاضیة در خبری فوری و به نقل از منابع ویژه خود نوشته است که مسئولان باشگاه بارسلونا اسپانیا موافقت خود را با انتقال ویتور روکه، بازیکن جوان و با استعداد برزیلی خود به باشگاه الهلال عربستان سعودی اعلام کرده‌اند.

بارسلونا در تابستان ۲۰۲۳ این مهاجم ۱۹ ساله را با هیاهوی زیادی از باشگاه اتلتیکو پاراننزه برزیل به خدمت گرفت و ارزش این قرارداد طبق گزارش‌های رسانه‌های اروپایی حدود ۴۰ میلیون یورو تخمین زده شد.

طبق گفته منابع الریاضیة، تمایل این بازیکن که به "ببر" معروف است، مانع اصلی تکمیل این انتقال تا به امروز بوده است، زیرا او قصد دارد به بازی در اروپا ادامه دهد. اما باشگاه کاتالان امیدوار است او و مدیر برنامه‌هایش را به پذیرش پیشنهاد جذاب سعودی‌ها متقاعد کند.

روکه نتوانست حضور خود را در ترکیب اصلی تیم در فصل گذشته تثبیت کند و حتی به طور کامل روی نیمکت ذخیره‌ها نیز حضور نداشت. او تنها ۳۱۰ دقیقه در ۱۳ بازی لالیگا و کوپا دل ری برای بارسلونا بازی کرد و دو گل به ثمر رساند.

باشگاه بارسلونا از بررسی هرگونه پیشنهاد قرضی برای استفاده از خدمات این بازیکن خودداری کرده است، زیرا تمایل دارد قرارداد او را به‌طور کامل بفروشد. لازم به ذکر است که ارزش بازار ویتور روکه حدود ۳۰ میلیون یورو است.

الهلال تاکنون هیچ قرارداد خارجی جدیدی منعقد نکرده و همچنان بازیکنان برزیلی یعنی رینان لودی، مایکل دلگادو و نیمار جونیور، سرگئی میلینکوویچ ساویچ و الکساندر میتروویچ صربستانی، کالیدو کولیبالی سنگالی ، یاسین بونو مراکشی و روبن نوس پرتغالی را در اختیار دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره