نماد آخرین خبر

ماسکرانو: اتفاقات بازی مقابل مراکش، فاجعه در فوتبال بود

منبع
فارس
بروزرسانی
ماسکرانو: اتفاقات بازی مقابل مراکش، فاجعه در فوتبال بود

فارس/سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین با گذشت چند روز از بازی تیمش برابر مراکش گفت: ما شکست خوردیم اما شکست اصلی را فوتبال خورد و البته فرانسه میزبان.
بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس در روز چهارشنبه با انجام چند دیدار در رشته‌های ورزشی فوتبال مردان و راگبی آغاز شد، هرچند که مراسم افتتاحیه رسمی این بازی‌ها با حضور صدها هزار تماشاگر، قرار است روز جمعه در کنار رودخانه سن برگزار شود.
روز اول رقابت‌های المپیک با حواشی عجیب و غریب در بازی آرژانتین و مراکش همراه شد. در جریان بازی افتتاحیه مسابقات فوتبال المپیک بین این دو تیم، تعدادی از هواداران به زمین هجوم بردند و باعث هرج و مرج و اختلال طولانی مدت شدند، به طوری که این بازی با تساوی ۲-۲ موقتا متوقف شد.
بازی ابتدا در وقت‌های قانونی ۲-۱ به سود ‏مراکش ادامه داشت و در وقت‌های تلف‌شده هم گلی به ثمر نرسید. تا اینکه کریستین مدینا از تیم آرژانتین در دقیقه ۱۶+۹۰ گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند. اما گل دوم آرژانتین پس از ۲ ساعت به دلیل آفساید مردود اعلام شد.
ماسکرانو سرمربی تیم امید فوتبال آرژانتین گفت: میزبان فرانسه در آن بازی افتضاح بود. نکات امنیتی هرگز رعایت نشدند و پلیس هیچ تلاشی برای کنترل امور نداشت. بعد از دو ساعت، تماشا کردن VAR واقعا خنده دار بود. اتفاقات بازی مقابل مراکش، فاجعه در فوتبال بود.
پس از برقراری مجدد نظم در ورزشگاه شهر «سَنت اِتی‌ین» در شرقِ مرکز فرانسه، و خروج تیم‌ها از زمین بازی، آن‌ها متوجه شدند که بازی تمام نشده بلکه مسئولان فقط یک وقفه ایجاد کرده‌اند و پس از یک مشورت تصمیم گرفتند که بازی را ادامه دهند.

تیم‌ها دوباره وارد زمین شدند تا بازی را در یک استادیوم خالی به پایان برسانند و پس از اتمام بررسی وی‌اِی‌آر و مردود شدن گلدوم آرژانتین، تنها سه دقیقه و ۱۵ ثانیه بازی کردند.
سفیان رحیمی دو گل برای مراکش به ثمر رساند که یکی از آنها از روی پنالتی در اوایل نیمه دوم بود. سپس جولیانو سیمئونه در دقیقه ۶۸ برای آرژانتین گلزنی کرد. تیم فوتبال آرژانتین دارای مدال طلای المپیک ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره