نماد آخرین خبر

هشت برگزیده کارلتو؛ جواهرات لافابریکا در تور آمریکا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هشت برگزیده کارلتو؛ جواهرات لافابریکا در تور آمریکا

ورزش 3/کارلو آنچلوتی هشت بازیکن از آکادمی فوتبال رئال یا همان لافابریکا را به تور ایالات متحده خواهد برد.
رئال مادرید طولانی ترین فصل تاریخ خود را از آمریکا آغاز می کند. در واقع  رئال مادرید ممکن است در این فصل به رکورد تعداد بازی‌های انجام شده در یک فصل دست یابد. در صورت صعود به فینال جام باشگاه‌های جهان با 32 تیم، فصل رئال در 13 جولای به پایان می‌رسد و یک بازیکن ممکن است تا 72 بازی انجام دهد.
با 7 عنوان قهرمانی در تیررس، کارلو آنچلوتی، با تایید باشگاه، هشت بازیکن آکادمی را به تور آمریکا خواهد برد تا ارزیابی دقیقتری روی آنها داشته باشد. بازیکنانی متعلق به تیم دوم رئال مادرید که بعضی از آنها سابقه بازی و گلزنی برای تیم اول را هم دارند.
در اردوی رئال چند بازیکن ملی پوش غیبت دارند و با توجه به اینکه انتظار نمی رود باشگاه دست به خریدهای بیشتر بزند، استفاده از بازیکنان آکادمی در فصل پیش رو اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.
نگرانی رئال در مورد استراحت اندک بازیکنان در فصل 25-2024 به حدی است که به محض رسمی شدن سه بازی دوستانه در تور آمریکا (آث میلان، بارسلونا و چلسی)، اعلام شد، بازیکنانی که موفق به صعود به نیمه نهایی یورو یا کوپا آمه‌ریکا شده اند، به این تور نخواهند رفت.
هشت بازیکن، کیلیان امباپه، مندی، شوامنی، کاماوینگا، والورده، رودیگر، بلینگام و کارواخال غایبان این تور هستند و به جای آنها هشت بازیکن آکادمی که از آنها به عنوان جواهرات لافابریکا نام برده می شوند، با رئال به آمریکا خواهند رفت. همگی باید ارزش های خود را به مربی ایتالیایی نشان دهند و این آزمونی بسیار مهم است. در میان آنها نیکو پاز و آلوارو رودریگز شهرت بیشتری دارند.

این بازیکنان عبارتند از:
فران گونزالس (دروازه بان)

رافا اوبرادور (مدافع کناری)
لورنزو آگوادو (مدافع کناری)

رائول آسنسیو (مدافع میانی)

ماریو مارتین (هافبک)

سزار پالاسیوس (هافبک)

نیکو پاز (هافبک)

آلوارو رودریگز (مهاجم)


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره