نماد آخرین خبر

محمدی: تیراندازان ایران در المپیک باانگیزه هستند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
محمدی: تیراندازان ایران در المپیک باانگیزه هستند

تسنیم/سرپرست تیم ملی تیراندازی کشورمان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ملی‌پوشان اعزامی به این بازی‌ها را باانگیزه توصیف کرد.
عباس محمدی درباره آخرین وضعیت تیراندازان در محل برگزاری المپیک 2024 پاریس اظهار داشت: تیراندازان در بدو ورود تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام دادند و در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارند. تیراندازان انگیزه بالایی دارند و امیدواریم در این چند روز تمرین، با دعای خیر جامعه تیراندازی و مردم بهترین عملکرد خود را داشته باشند و پرچم ایران را به اهتزاز در آورند.
وی در مورد تغذیه و امکانات ورزشکاران در دهکده «شتقو» گفت: شرایط تغذیه و تنوع آن خوب است. دهکده تا سالن‌ها فاصله کمی دارد و امکانات لازم برای رفت و آمد به سالن‌ها فراهم است، اما آنچه در شتقو دیدیم در حد المپیک نیست و در حد کاپ جهانی است. محل برگزاری مسابقات و دهکده تیراندازی یک منطقه نظامی است و قبلاً استفاده نظامی از آن انجام می‌شده است و برای برگزاری المپیک در آن تغییر کاربری ایجاد کردند.
سرپرست تیم تیراندازی کشورمان در المپیک پاریس خاطر نشان کرد: خیلی از امکانات محل برگزاری مسابقات با چادر بوده و 70 درصد آن موقتی است. وقتی اسم المپیک می‌آید، یعنی این رویداد چهار سال یک بار در بالاترین سطح باید برگزار شود. الان بالاترین ورزشکاران در اینجا هستند، ولی بهترین امکانات و زیرساخت‌ها وجود ندارد. در رویدادی مانند المپیک رستوران، استراحت، غذا و امکانات باید در حد نام ورزشکاران باشد.
محمدی در پایان گفت: خوشبختانه تیراندازان ما باانگیزه هستند و هیچ مورد جانبی ذهن آن را درگیر نمی‌کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره