نماد آخرین خبر

حمایت قاطع اسپانیا از پدیده بارسا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حمایت قاطع اسپانیا از پدیده بارسا

ورزش 3/بعد از بازی ضعیف برابر ازبکستان، در تیم المپیک اسپانیا به خوبی از پائو کوبارسی حمایت کرده‌اند.
  هم تیمی‌های کوبارسی از آرامش و اعتماد به مدافع میانی بارسلونا صحبت می‌کنند و از ویژگی‌های او تمجید کردند.
اسپانیا آخرین تمرین آماده‌سازی خود را در ورزشگاه چابان دلماس بوردو برای دیدار با جمهوری دومینیکن برای دومین روز مرحله گروهی مسابقات المپیک انجام داد. علی‌رغم پیروزی 2-1 در بازی اول، نتیجه‌ای که به آنها فرصت می‌دهد در صورت پیروزی در دومین بازی به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنند، شرایط برای کوبارسی خوب پیش نرفت و انتقادها از مدافع 17 ساله اوج گرفته است.
امروز سانتی دنِیا، مربی اسپانیا، در حمایت از کوبارسی گفت: «ما از پائو خوشحالیم. او یک مهره موثر است و من قبلاً در مورد اتفاقات بازی قبل با او صحبت کرده‌ام. اشتباه برای هر بازیکنی طبیعی است ولی ما یک تیم و یک خانواده هستیم. این بالاترین سطح فوتبال است و او قبلاً آن را با بارسلونا تجربه کرده است. پائو در لالیگا و قهرمانان و همچنین برای تیم ملی بازی کرده است. او به پیشرفت ادامه می‌دهد . یاد می‌گیرد. او بازیکنی متواضع و باورنکردنی است.»
مدافع میانی بارسلونا در بین دو نیمه بازی مقابل ازبکستان جای خود را به جان پاچکو داد چون در نیمه اول کارت زرد دریافت کرد و یک پنالتی هم به حریف داد. پنالتی‌ای که منجر به گل تساوی ازبکستان شد.
اریک گارسیا نیز در حمایت از کوبارسی گفت: «این اولین بازی همه ما در تورنمنت بود و به خصوص در ابتدا برای ما سخت بود. آنها همچنین فشار خوبی وارد کردند و اولین بار بود که با هم بازی کردیم. ما پشت کوبارسی هستیم و می دانیم چه بازیکن ارزشمندی است.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره