نماد آخرین خبر

مورد استثنایی چلسی؛ تیمی با 42 بازیکن!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مورد استثنایی چلسی؛ تیمی با 42 بازیکن!

ورزش 3/اگرچه برخی از بازیکنان چلسی هنوز در تعطیلات هستند، اما این باشگاه پیش فصل را با 42 بازیکن در فهرست خود آغاز کرده است.
 چلسی الان 42 بازیکن در فهرست خود دارد. بله درست می‌خوانید، 42 فوتبالیست! اولین گام بازار نقل و انتقالات تابستانی، یعنی متعادل کردن حساب‌ها قبل از بسته شدن سال مالی 2024 در 30 ژوئن و در نتیجه، عدم نقض فرپلی مالی لیگ برتر، قبلاً توسط مدیران چلسی برداشته شده، اما تیمی که انزو مارسکا هدایتش را برعهده دارد، با احتساب 12 جابجایی، چه خروجی و چه ورودی و همچنین بازیکنانی که از انتقال قرضی باز می‌گردند، هنوز جمعا 42 بازیکن را فهرست خود دارد و به همین دلیل عملیات خلوت کردن فهرست باید در چلسی سرعت بگیرد.
از چلسی تاکنون یان ماتسن (استون ویلا)، لوئیس هال (نیوکاسل)، تیاگو سیلوا (فلومیننزه)، عمری هاچینسون (ایپسویچ)، حکیم زیاش (گالاتاسرای) و مالانگ سار (لانس) جدا شده اند.
6 بازیکن نیز جذب شده اند: توسین آدارابیویو (فولهام)، کیه‌رنان دیوزبری هال (لستر)، مارک گویو (بارسلونا)، عمری کلیمان (استون ویلا)، کیلب ویلی (آتلانتا) و رناتو ویگا (بازل). این شامل کندری پاز یا استوائو نمی‌شود که متعلق به چلسی هستند اما تا فصل 26-2025 به تیم اضافه نمی‌شوند.
در واقع تعداد زیادی از بازیکنانی که در حال حاضر ترکیب آبی‌ها را تشکیل می‌دهند قادر به همراهی تیم در فصل بعد نیستند و چلسی باید به سرعت تکلیف انتقال قرضی یا دائمی آنها را فراهم کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره