نماد آخرین خبر

جانشین کروس از فردا استارت می‌زند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جانشین کروس از فردا استارت می‌زند

ورزش 3/ آردا گولر که می‌تواند جانشین تونی کروس در رئال باشد، از فردا با هدف داشتن یک پیش فصل خوب و رسیدن به ترکیب ثابت، تمریناتش را شروع خواهد کرد.
 به نقل از مارکا، آردا گولر از تعطیلات خود استفاده کرد و بعد از اتمام کار ترکیه در یورو 2024 باتری‌هایش را دوباره شارژ کرد. او در بودروم و مالدیو استراحت کرد و البته از تمرینات نیز غافل نبود. آردا بعد از درخشش با ترکیه در یورو 2024، حالا می‌خواهد یک فصل به یادماندنی در رئال داشته باشد.
مروارید ترکیه‌ای روز شنبه در والدبباس تمرینات پیش فصل را آغاز می‌کند و یکشنبه به همراه دیگر بازیکنان در دسترس رئال، راهی تور آمریکا می‌شود که در آن سه بازی دوستانه برنامه ریزی شده است: اول با میلان، بعد با بارسلونا و سپس چلسی.
گولر با ترکیه در 6 جولای در مرحله یک چهارم نهایی یورو مقابل هلند شکست خورد و به تعطیلات رفت. با این حال، او با یک مربی شخصی در این مدت کار کرده و هدفش این است که یک پیش فصل خوب داشته باشد، چیزی که تابستان قبل به دلیل مصدومیت از آن به دور ماند. آسیب دیدگی مینیسک در ابتدا و سپس آسیب عضلانی باعث شد که او عملاً نیم فصل نخست را از دست بدهد. او 17 ژانویه در برابر لاس پالماس اولین بازی خود را در لالیگا انجام داد.
شروع دوباره
گولر می‌داند که شانس او ​​برای رسیدن به ترکیب اصلی مستلزم عملکرد خوب در پیش فصل است. او حالا رئال را  به خوبی می‌شناسد و می‌داند که کارلتو از وی چه می‌خواهد، بنابراین همه چیز نشان می‌دهد که شرایط برای او متفاوت با سال قبل خواهد بود.

در مقطع پایانی فصل گذشته آردا به عنوان یکی از تعیین‌ کننده‌ترین بازیکنان و با بهترین میانگین گلزنی، هواداران رئال مادرید را به وجد آورد. آنچلوتی نیز توانایی او برای تبدیل شدن به یک بازیکن تعیین‌کننده را برجسته کرد. آردا می‌تواند از جدایی تونی کروس به سود خودش استفاده کند و می‌داند که سال بعد شرایط جانشینی مودریچ را نیز خواهد داشت.
بدنسازی خوب و افزایش قوای بدنی، می‌تواند گولر را حتی در رقابت با امباپه، وینیسیوس، رودریگو و بلینگام دارای شانس نگه دارد. او فردا از صفر همه چیز را شروع خواهد کرد و یک فرصت جدید برای نمایش ارزش‌هایش خواهد داشت. گولر می‌خواهد جانشین خوبی برای تونی کروس باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره