نماد آخرین خبر

بریتانیا غذاهای دهکده المپیک را تحریم کرد

منبع
طرفداري
بروزرسانی
بریتانیا غذاهای دهکده المپیک را تحریم کرد

طرفداری/ در دهکده المپیک پاریس کیفیت غذاها بسیار پایین است و بیشتر گوشت خام به ورزشکاران داده می‌شود.
بریتانیا از مصرف غذاهای دهکده المپیک پاریس خودداری کرده و به دلیل شکایت از کمبود غذا و گوشت نپخته و خام، سرآشپز خود را به بازی‌ها آورده است.
به گزارش تلگراف، با وجود وعده‌های برگزارکنندگان المپیک 2024 مبنی بر ارائه غذاهای با کیفیت بالا، ورزشکاران بریتانیایی از کمبود مواد غذایی، صف‌های طولانی و کیفیت پایین غذا به ویژه گوشت خام، شکایت دارند. دهکده المپیک دارای رستورانی با ظرفیت ۳۳۰۰ نفر است که یک سالن غذاخوری با شش بخش غذایی مختلف و ارائه غذاهای سراسر جهان، از جمله غذاهای گیاهی دارد.
با این حال، ورزشکاران مجبور بودند در صف‌های طولانی منتظر بمانند و از گوشت مرغ خام استفاده کنند و در نتیجه به دنبال غذای بهتر به پایگاه تیم بریتانیا در کلیشی رفتند و برای شام، وعده‌های غذایی بسته‌بندی شده را انتخاب کردند و ناهار خود را نیز در آنجا صرف کردند. اندی انسون، مدیر اجرایی انجمن المپیک بریتانیا دراین‌باره می‌گوید:
 غذاهای خاصی مانند تخم‌مرغ، مرغ و برخی کربوهیدرات‌ها به اندازه کافی وجود ندارد و کیفیت غذا نیز پایین است و گوشت خام به ورزشکاران سرو می‌شود. آن‌ها باید در چند روز آینده این وضعیت را به طور چشمگیری بهبود بخشند.
 ورزشکاران ما تصمیم و ترجیح می‌دهند در محل اقامت ما در کلیشی غذا بخورند، بنابراین ما مجبور هستیم آشپز دیگری را به اینجا بیاوریم زیرا تقاضا بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می‌کردیم. ورزشکاران ما فقط برای خوردن ناهار به آنجا نمی‌روند، بلکه برای شام نیز غذا بسته‌بندی می‌کنند چون نمی‌خواهند به رستوران ورزشکاران در دهکده المپیک بروند.
 سالن غذاخوری دهکده المپیک پاریس
روزنامه فرانسوی اکیپ هم گزارش داد که ورزشکاران المپیک ادعا کرده‌اند که مقدار غذای موجود در غذاخوری دهکده المپیک کافی نیست و به گفته این روزنامه، در روز چهارشنبه در هنگام صبحانه، تخم‌مرغ و گوشت‌های کبابی جیره‌بندی شده است.
گروه کارفور که مسئول تامین ۶۰۰ تن محصولات غذایی برای المپیک است، تأیید کرد که از این گروه خواسته شده تا مقادیر اولیه برنامه‌ریزی شده را افزایش دهد که این گروه قادر به تامین آن خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره