نماد آخرین خبر

نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ مذاکرات داغ ادامه دارد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ مذاکرات داغ ادامه دارد!

ورزش 3/پیشنهاد جذاب تاتنهام و وسوسه حضور در لیگ برتر انگلیس باعث شده است که همه منتظر تصمیم نهایی فدریکو کیه‌زا و البته یوونتوس باشند.
جدال باشگاه‌های اروپایی برای به خدمت گرفتن ستاره‌های حاضر در تیم‌های مختلف در پنجره نقل و انتقالات تابستانی همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که امروز بیشتر نگاه‌ها معطوف به ایتالیا و پیشنهادی باشد که به تازگی به دست یوونتوس رسیده است.
تیاگو موتا که به تازگی به عنوان سرمربی جدید یوونتوس و جانشین مکس آلگری انتخاب شده از چند هفته قبل به مدیران این باشگاه اعلام کرده بود که دیگر تمایلی به همکاری با کیه‌زا ندارد و این بازیکن در برنامه‌های این تیم برای فصل آینده جایی نخواهد داشت و همین باعث شد که چند باشگاه برای جذب او اقدام کنند.
پیش از این نام چند باشگاه ایتالیایی به عنوان مشتریان جدی این بازیکن اعلام شده بود اما رسانه‌های این کشور شب گذشته مدعی شدند که تاتنهام به صورت جدی به دنبال جذب این ستاره ایتالیایی است و علاقه آنگه پوستکوگلو به او باعث شده است که آنها به دنبال به خدمت گرفتن او باشند اما تصمیم نهایی یووه و کیه‌زا هنوز مشخص نیست.
پوشش زنده خبری

رسمی: تمدید قرارداد ستاره لاماسیا با بارسلونا.... باشگاه بارسلونا در ادامه روند تمدید با بازیکنان آکادمی، قرارداد الکسیس اولمدو را سه فصل دیگر تمدید کرد.

ون بیساکا همچنان در رادار وستهم
وستهم پس از منتفی شدن انتقال 13.5 میلیون پوندی نصیر مزراوی از بایرن حالا به آرون ون بیساکا از منچستریونایتد چشم دوخته است تا پست دفاع راست خود را تقویت کند. گفته می‌شود او مورد توجه اینتر نیز قرار دارد.

**پیشرفت در مذاکرات دورتموند و سیتی برای کوتو
آخرین پیشنهاد بروسیا دورتموند تا این لحظه 20 میلیون یورو به اضافه پاداش‌ها برای کوتو است در حالی که منچسترسیتی 30 میلیون یورو می‌خواهد. دورتموند خوشبین است کوتو را با رقمی بین 20 تا 30 میلیون یورو جذب کند.
 **مادوکه در فهرست نیوکسل یونایتد
نیوکسل در پنجره نقل و انتقالات فعلی به دنبال یک وینگر راست باکیفیت است و مادوکه از چلسی در صدر لیست آرزوهای آنها قرار دارد. او در تابستان گذشته از آیندهوون به چلسی پیوست و 35 بازی انجام داد.

**لونورمان به اتلتیکو پیوست.
رابین لونورمان با قراردادی تا سال 2029 از رئال سوسیداد به اتلتیکو پیوست. اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد برای انتقال رابین لونورمان به توافق قطعی دست یافتند و لونورمان به زودی رسما به هواداران اتلتیکو معرفی خواهد شد. رقم قرارداد 30 میلیون یورو گزارش شده است.

**ریکاردو کالافیوری قرار بود شب گذشته برای انجام تست پزشکی راهی لندن شود اما سفر او به تعویق افتاد که این موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شد. با این حال رسانه‎‌های ایتالیایی خبر داده‌اند که این بازیکن قرار است به زودی و در طی ساعات آینده به لندن برسد و این تست امروز انجام خواهد شد.

**کومو برای امضای قرارداد با یانیک انگلهارت با باشگاه دوسلدورف به توافق رسید. این هافبک آلمانی قرار است با قراردادی به ارزش هشت میلیون یورو راهی رقابت‌های سری آ ایتالیا شود و امروز برای انجام تست پزشکی راهی این کشور خواهد شد.

**چلسی برای به خدمت گرفتن آرون آنسلمینو با قراردادی به ارزش ۲۰ میلیون یورو با باشگاه بوکا جونیورز به توافق رسید. این بازیکن آرژانتینی متولد سال ۲۰۰۵ است و قرار است روز دوشنبه برای انجام تست پزشکی به انگلیس سفر کند. او تا ماه ژانویه به صورت قرضی در اختیار بوکا خواهد بود.

**منچستریونایتد این فرصت را دارد که به پیشنهاد معاوضه آرون ون بیساکا با دنزل دومفریز پاسخ مثبت دهد. این باشگاه به صورت جدی به فکر فروش ون بیساکاست و گفته شده است که شرایط دومفریز را هم زیر نظر داشته و پیشنهادی هم برای تعویض این دو بازیکن از واسطه‌ها دریافت کرده است.

**اریک تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران پیش از بازی دوستانه برابر آرسنال مدعی شد که تیمش به دنبال خرید بازیکن در همه پست‌ها خواهد بود تا از تکرار اتفاقات فصل گذشته در زمان مصدومیت متعدد بازیکنانش جلوگیری کند.

**هانسی فلیک به هیچ وجه روی سرخی روبروتو حساب نمی‌کند و تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد. او ترجیح می‌دهد که بازیکنان دیگری را در پست او به کار بگیرد.

**مذاکرات منچستریونایتد با رافائلا پیمنتا برای به خدمت گرفتن ماتیس دی‌لیخت و نصیر مزراوی همچنان ادامه دارد اما انتقال این دو بازیکن به اولدترافورد در این تابستان در نهایت به آینده آرون ون بیساکا در این تیم بستگی دارد.

**بایرلورکوزن هنوز با انتقال جاناتان تاه به بایرن مونیخ موافقت نکرده است. پیشنهاد ارائه‌شده به این باشگاه هنوز با موافقت آنها همراه نشده، اما این بازیکن اطمینان دارد که این فرصت را خواهد داشت که فصل آینده در مونیخ با پیراهن بایرن به میدان برود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر