نماد آخرین خبر

تن‌هاخ: می‌توانیم باز هم سیتی را شکست دهیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تن‌هاخ: می‌توانیم باز هم سیتی را شکست دهیم

ورزش 3/اریک تن‌هاخ معتقد است که تیمش نشان داده که توانایی پیروزی برابر بهترین تیم دنیا که منچسترسیتی است را دارد.
منچستریونایتد بامداد یکشنبه در دیداری دوستانه اما جذاب و تماشایی در تور پیش فصلش که در کشور آمریکا برگزار می‌شود باید روبروی آرسنال به میدان برود و این اولین تقابل دو تیم در آستانه رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس خواهد بود.
اریک تن‌هاخ ساعاتی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
دیدگاه، استراتژی و تلاش: این کاری است که در تمام طول دوران حضورم در فوتبال انجام دادم. من به خودم باور دارم. و این باور همیشه از دیدگاه استراتژی خوب و تلاش زیاد نشات می‌گیرد. در نهایت پاداش خودتان را خواهید گرفت. ما فصل طولانی را پشت سر گذاشتیم اما در انتها پاداش‌مان را گرفتیم. حالا در آستانه فصلی جدید هستیم و قرار از همه چیز را فراموش کنیم و فقط به آینده فکر کنیم. این پروژه بسیار خوبی است و ما انرژی زیادی داریم. روحیه تیم بالاست و می‌خواهیم تلاش کنیم و برنده باشیم.

اثبات توانایی: من هرگز فکر نکردم که در موضع قدرت یا موضع ضعف هستم. اما وقتی شما وارد رختکنی می‌شوید که در شش سال اخیر هیچ جامی به دست نیاورده است، باید خودتان را ثابت کنید. این کاملا مشخص است اما من فکر نمی‌کنم که قوی یا ضعیف هستم. دوست دارم که با دیگران همکاری کنم چون می‌دانم که نمی‌توانم این کار را به تنهایی انجام دهم. در کنار هم با این دیدگاه موفقیت بیشتری خواهیم داشت.
حفظ ثبات: ما ثابت کردیم که می‌توانیم بهترین تیم را شکست دهیم و این کار را نه یک بار، بلکه دو بار انجام دادیم. در دیگر دیدار برابر سیتی هم بسیار به آنها نزدیک بودیم. در فینال شایسته پیروزی بودیم. پس توانایی این کار را داریم اما چالش ما این است که این کار را تداوم ببخشیم و این چیزی است که برایش تلاش خواهیم کرد.
خریدهای یونایتد: من دوست دارم بازیکنانی در اختیار داشته باشم که تا حد ممکن قدرتمند باشند. تا به حال دو خرید خیلی خوب داشتیم تیمی داریم که می‌تواند هر کسی را شکست دهد اما باید آن را تقویت کنیم. از این موضوع به خوبی مطلع هستیم چون پیش از این مصدومیت‌هایی داشتیم و آسیب‌پذیر بودیم و باید از تکرار این اتفاقات در فصل آینده جلوگیری کنیم.
مارکوس رشفورد: یکی از دلایل حضور رود فان نیستلروی در یونایتد همین است، اما نه فقط برای مهاجمان. با این حال، رشفورد می‌تواند خودش را ثابت کند و توانایی انجام این کار را دارد. او در سن کم گل‌های زیادی به ثمر رسانده است. من اطمینان دارم و باور دارم که او می‌تواند عملکردی مانند دو سال قبل داشته باشد.
دومین فصل حضور میسون مونت در یونایتد: شما نمی‌توانید فصل اول او را قضاوت کنید چون مصدوم بود. اما حالا آماده است و بازیکن بسیار خوبی برای ما خواهد بود. او انعطاف پذیری بسیاری دارد و بازیکنی است که در تیم‌تان به او نیاز دارید. او می‌تواند در چند پست بازی کند و من اطمینان دارم که به تیم کمک خواهد کرد.
بازی با آرسنال در لس آنجلس: از این که در این جا هستیم بسیار خوشحالیم. فکر می‌کنم این فرصت خوبی برای همه هوادارانی است که ما به آنها خیلی نزدیک نیستیم اما حالا این فرصت را دارند که شاهد رقابت دو تیم از بهترین تیم‌های دنیا باشند. این آزمونی خوب برای هر دو تیم است و من مطمئن هستم که هر دو اشتیاق بسیاری برای پیروزی دارند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره