نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

مظفری‌زاده: بازی پرسپولیس با تماشاگر است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مظفری‌زاده: بازی پرسپولیس با تماشاگر است

ورزش 3/سرپرست مدیرعاملی تراکتور می‌گوید این تیم با تماشاگرانش از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد.
سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در حاشیه جلسه پیرامون استانداردسازی ورزشگاه‌ها با خبرنگاران صحبت کرد.
او در این مورد گفت: کار خوبی بود که از طرف فدراسیون فوتبال به آن اهتمام شد. استانداردسازی ورزشگاه جا داشت به آن توجه بیشتری شود و امروز هم نواقصی که برقرار بود، مورد بحث قرار گرفت.
وی درباره شانس میزبانی تراکتور در لیگ و آسیا عنوان کرد: امیدواریم این نواقص رفع شوند و با استانداردسازی کامل بازیهای لیگ و آسیا را برگزار کنیم.
سرپرست مدیرعاملی تراکتور درباره ایرادات استادیوم یادگار اظهار داشت: ایرادات ساختاری از سکوها و گیت‌های ورودی تا رختکن و وی ای آر و کابل فیبرنوری. این مسئله با جدیت بررسی خواهد شد.
مظفری‌زاده درباره مسیر رسیدن به ورزشگاه توضیح داد: ما سه جاده داریم اما مشکل اتوبان منتهی به استادیوم است. جاده دیگری در ضلع شمال ورزشگاه ساحته خواهد شد که فکر نکنم تا دو سال دیگر هم بنا شود اما تمام تلاششان را مسئولان استان می‌کنند.

او درباره احتمال بدون تماشاگر شدن بازی تراکتور گفت: آقای رفعتی شوخی می‌کردند! ما پارسال که این موارد را انجام نداده بودیم، از لیگ و آسیا با تماشاگر میزبانی کردیم.
وی افزود: ما به شوخی میگفتیم که ای کاش بازیها اواسط شهریور بود. برنامه ما هم این بود آن موقع آماده شود اما نهایت تلاش را می‌کنیم تا در هفته دوم اماده شود.
سعید مظفری‌زاده درباره بی نظمی استادیوم یادگار عنوان کرد: این مختص به تراکتور نیست و برای همه تیمهاست. این فصل ای اف سی هم موارد انضباطی زیادی را قرار داده و باید هواداران مراقب باشند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر