نماد آخرین خبر

کار بارسا سخت‌تر شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کار بارسا سخت‌تر شد

ایسنا/باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با مالکیت ناصر الخلیفی به دنبال جذب نیکو ویلیامز است که این اصلا خبر خوبی برای آبی‌اناری‌ها نیست.
 باشگاه بارسلونا جذب نیکو ویلیامز را هدف اصلی و بزرگش در نقل‌وانتقالات تابستانی قرار داده اما هنوز موفق به جذب این ستاره جوان نشده است. اتلتیکو بیلبائو به‌راحتی دست‌بردار ستاره سرشناسش نیست و رقم بالایی را برای فروش او می خواهد. این در حالی است که بارسلونا به‌شدت با مشکلات مالی روبه‌روست.
به نوشته الموندو دیپورتیوو، پاری‌سن‌ژرمن به جذب نیکو ویلیامز علاقه پیدا کرده است که این باعث شده تا هواداران بارسلونا به‌شدت نگران شوند. فرناندو پولو، خبرنگار الموندو، نوشت: ناصر الخلیفی در تلاش است تا زمینه حضور ویلیامز را در تیمش مهیا کند. با واردشدن پاری‌سن‌ژرمن به این موضوع، این احساس در بارسلونا به وجود آمده که جذب ویلیامز بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر از قبل شده است.
این خبرنگار اسپانیایی در ادامه گزارش خود نوشت: بارسلونا در پرداخت‌کردن رقم فسخ قرارداد ویلیامز به مشکل خورده است آن هم در حالی که ناصر الخلیفی حاضر است رقمی بالاتر از فسخ قرارداد ویلیامز را پرداخت کند و طبیعی است که در این حالت شانس پاری‌سن‌ژرمن برای جذب این بازیکن بیشتر است.
ویلیامز در یورو ۲۰۲۴ عملکرد درخشانی از خود نشان داد و سهم بسزایی در قهرمانی لاروخا در این رقابت‌ها داشت. او در کنار یامال و دنی اولمو قدرت خاصی به خط حمله اسپانیا داده بود و به همین خاطر بارسلونا سخت در تلاش است تا این دو بازیکن را جذب کند اما با مشکلات مالی گریبانگیرش بسیار بعید است بتواند اولمو و ویلیامز را همزمان جذب کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره