نماد آخرین خبر

حضور زودهنگام کشتی‌گیران آمریکایی در پاریس

منبع
تسنيم
بروزرسانی
حضور زودهنگام کشتی‌گیران آمریکایی در پاریس

تسنیم/ در شرایطی که رقابت‌های کشتی المپیک پاریس حدودا ۱۰ روز دیگر آغاز می‌شود، کشتی‌گیران آمریکایی هم در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ حضور داشتند.
 روز گذشته مراسم افتتاحیه المپیک 2024 در زیر باران در پاریس به انجام رسید و مراسم رژه ورزشکاران به شکلی متفاوت و بر روی رود سن برگزار شد.
در میان ورزشکاران آمریکا، کشتی‌گیران آزاد، فرنگی و زنان این کشور هم حضور داشتند و این بدین معناست که اردوی آخر تیم‌های کشتی این کشور در پاریس برگزار می‌شود.
آمریکایی‌ها در کشتی آزاد و زنان هر 6 سهمیه ممکن را به دست آورده‌اند و با ترکیب کامل روی تشک خواهند رفت اما تیم فرنگی آنها 4 سهمیه به دست آورده که در قیاس با گذشته البته با نفرات بیشتری در المپیک شرکت کرده‌اند.
اسپنسر لی در 57 کیلو، زین رترفورد در 65 کیلو، کایل دِیک در 74 کیلو، آرون بروکس در 86 کیلو، کایل اسنایدر در 97 کیلو و پاریس میسون در 125 کیلوگرم کشتی آزاد نمایندگان این تیم در المپیک پاریس هستند.
در میان فیلم و عکس‌های منتشر شده از سوی فدراسیون کشتی آمریکا و کشتی‌گیران این کشور از مراسم افتتاحیه، البته تصویری از آرون بروکس برنده دیوید تیلور دیده نشد و مشخص نیست او دیرتر از سایر اعضای تیم به پاریس خواهد آمد و یا اینکه در عکس‌ها کمتر حضور داشته است.

کمال بِی در 77 کیلو، پیتون یاکوبسون در 87 کیلو، جوزف راو در 97 کیلو و آدام کان در 130 کیلوگرم نیز فرنگی‌کاران آمریکا در المپیک 2024 هستند.
رقابت‌های کشتی المپیک با رشته فرنگی از 15 مرداد در پاریس استارت خواهد خورد و تا 21 مرداد ادامه خواهد داشت.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره