نماد آخرین خبر

هزینه خرید این ستاره برای بارسا فقط ۶۲ تا!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هزینه خرید این ستاره برای بارسا فقط ۶۲ تا!

ورزش 3/باشگاه بارسلونا آماده است تا نیکو ویلیامز را با پرداخت تنها ۶۲ میلیون یورو به خدمت بگیرد.
درخشش نیکو ویلیامز در ترکیب اتلتیک بیلبائو در رقابت‌های فصل گذشته لالیگا و همچنین نقش مهمی که در قهرمانی تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ ایفا کرد باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی زیر نظر بگیرند.
اما در این میان بارسلونا به جدی‌ترین مشتری این بازیکن تبدیل شد و گفته می‌شود که او هم علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن این تیم دارد و امیدوار است که بتواند فصل آینده در کنار لامین یامال که دوست صمیمی او در اردوی تیم ملی اسپانیا بود، در ترکیب بارسا حضور داشته باشد.
مذاکرات با مدیر برنامه‌های این بازیکن و همچنین مدیران باشگاه بیلبائو در چند هفته اخیر ادامه داشته است و حالا روزنامه موندو دپورتیوو مدعی شده است که بارسا آماده است تا با پرداخت مبلغ ۶۲ میلیون یورو که کمی بیشتر از بند فسخ او هم به حساب می‌آید، این بازیکن را به صورت رسمی به خدمت بگیرد.

مشکلات مالی بارسا شرایط را برای خریدهای این تیم در پنجره تابستانی پیش رو دشوار کرده اما اعضای هیئت مدیره به دکو وعده داده‌اند که هیچ مشکلی برای ثبت قرارداد ویلیامز و حضور در رقابت‌های لالیگا نخواهند داشت و می‌توانند با رعایت قوانین فرپلی مالی در فصل آینده از این ستاره اسپانیایی استفاده کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر