نماد آخرین خبر

توافق رئال و ستاره بایرن کذب است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
توافق رئال و ستاره بایرن کذب است

ورزش 3/روزنامه بیلد مدعی شده است که اخبار منتشر شده در رسانه‌های اسپانیایی درباره توافق آلفونسو دیویس با رئال مادرید دروغ است.
مدیران رئال مادرید از چند ماه قبل شرایط دیویس را به دقت زیر نظر دارند و یکی از باشگاه‌هایی هستند که علاقه بسیار زیادی به جذب او نشان داده‌اند و این در حالی است که باشگاه بایرن مونیخ به هیچ وجه مایل نیست که این بازیکن را از دست بدهد.
قرارداد این ستاره کانادایی با بایرن مونیخ در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و مذاکرات برای تمدید قرارداد از چند ماه قبل آغاز شده، اما هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده است به همین موضوع باعث شده است که شایعات درباره احتمال جدایی او در سال آینده به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان بیش از پیش قوت بگیرد.
رسانه‌های اسپانیایی در چند روز گذشته مدعی شده بودند که رئال مادرید برای به خدمت گرفتن دیویس در پنجره تابستانی سال آینده به توافق رسیده است و او قطعا پیراهن این تیم را در فصل ۲۶-۲۰۲۵ به تن خواهد کرد اما حالا روزنامه بیلد خبر داده که این اخبار کاملا اشتباه و کذب بوده است.
این روزنامه تاکید دارد که دیویس هنوز توافقی با مدیران رئال برای انتقال رایگان به این باشگاه در تابستان ۲۰۲۵ نداشته اما قرارداد جدیدی هم با بایرن به امضا نرسانده است و فصل را در حالی آغاز خواهد کرد که احتمال دارد قراردادش در انتهای آن به اتمام برسد و این خبر خوبی برای مدیران این باشگاه نخواهد بود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره