نماد آخرین خبر

مشعل المپیک در دستان اسطوره‌های رئالی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مشعل المپیک در دستان اسطوره‌های رئالی

ورزش 3/حمل مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس در مراسم افتتاحیه شب گذشته توسط زین الدین زیدان و رافائل نادال توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
مراسم افتتاحیه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس شب گذشته در بارش شدید باران در این شهر برگزار شد و با استقبال گسترده‌ای از سوی علاقمندان در سراسر دنیا هم روبرو شد که به تماشای برنامه‌های تدارک دیده شده برای این مراسم نشسته بودند.
اما بخش جالب این مراسم برای هواداران ورزش فوتبال مربوط به حضور زیدان روی صحنه تدارک دیده شده در نزدیکی برج ایفل بود. این اسطوره فوتبال فرانسه و باشگاه رئال مادرید مشعل المپیک را از شخصیتی ناشناس دریافت کرد و آن را چند متری طی کرد و سپس مشعل را به رافائل نادال که اسطوره دنیای تنیس است سپرد.
اما کار برای هواداران فوتبال در این جا به پایان نرسید چون بسیاری از آنها نادال را به خاطر علاقه بسیار زیادش به فوتبال و به خصوص باشگاه رئال مادرید می‌شناسند و به این ترتیب دو اسطوره علاقمند به رئال در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس لحظاتی به یاد ماندنی را برای هواداران این تیم رقم زدند.
تصاویر منتشر شده از این دو ستاره دنیای فوتبال و تنیس که در آغوش یکدیگر بودند و مشعل را در دست داشتند با استقبال گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی هم روبرو و بارها از سوی کاربران بازنشر شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره