نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

اعتراض مخاطبان به مراسم افتتاحیه و ترک زودهنگام توسط تماشاگران

منبع
فارس
بروزرسانی
اعتراض مخاطبان به مراسم افتتاحیه و ترک زودهنگام توسط تماشاگران

فارس/برخی تماشاگران مراسم افتتاحیه المپیک به برگزاری آن اعتراض داشتند.
 مراسم افتتاحیه المپیک پاریس شب گذشته در حالی برگزار شد که جمعیتی زیاد برای تماشای مراسم در کناره‌های رود سن در پاریس صف کشیدند. تب بازی‌های المپیک در پاریس به کندی شکل می‌گرفت چرا که ساکنان محلی از بسته شدن خیابان‌ها در قلب شهر شکایت داشتند و کسب‌وکارهای محلی از فقدان تجارت ابراز تاسف کردند.کارکنان در تروکادرو جایی که امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه و تعدادی از سران کشورها و افراد مشهور شاهد برافراشته شدن پرچم المپیک بودند، نبردی شکست‌خورده داشتند تا آب باران را از روی صحنه پاک کنند.

از طرفی جمعیت زیاد باعث شده بود تا خیلی از تماشاگران از اینکه نمی‌توانند مراسم را ببینند شکایت کنند. یی یک تبعه چینی ساکن پاریس، ساحل رودخانه را ترک کرد. او گفت: «مردم زیادی هستند، ما نمی‌توانیم چیزی روی رودخانه ببینیم. ما در این منطقه بسیار نزدیک زندگی می‌کنیم، بنابراین چهار بلیت رایگان گرفتیم اما در حال رفتن به خانه هستیم. ترجیح می‌دهیم افتتاحیه را در تلویزیون خود ببینیم تا اینجا. مراسم افتتاحیه برای نخستین بار در فضای باز برگزار شد و برخی نیز به استفاده از قایق معترض بودند. یکی از بینندگان در این باره گفت: متاسفم اما این باید بدترین مراسم افتتاحیه المپیک باشد. این ایده جالبی است که ورزشکاران را با قایق وارد می کنند اما به نظرم طرح خوبی نبود. یکی دیگر نیز این دیدگاه را تکرار کرد و اظهار داشت: مراسم افتتاحیه المپیک کاملاً ضعیف بود. هیچ نقطه کانونی برای تماشا وجود نداشت. شرم آور است. ورزش را آغاز کنید.فرد دیگری اضافه کرد: فرانسه توهین آمیز نیست اما ایده قایق یک ایده وحشتناک بود.
همچنین در استفاده از قایق ناهماهنگی وجود داشت. کشورهای بزرگی مانند مکزیک و لهستان با تیم‌های دیگر روی قایق‌ها نشستند. قابل درک است که کشورهای بزرگی مانند ایالات متحده و استرالیا قایق مخصوص به خود را داشتند اما کشورهای بسیار کوچکی مانند بوتان نیز برای خود قایق جداگانه داشتند. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره