نماد آخرین خبر

این ورزشکاران افتتاحیه را ترک کردند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
این ورزشکاران افتتاحیه را ترک کردند!

ورزش 3/طولانی شدن مراسم افتتاحیه المپیک سبب خستگی تعدادی از ورزشکاران شده بود و آنها زودتر به دهکده بازی ها برگشتند.
تعدادی از ورزشکاران حاضر در مراسم افتتاحیه المپیک یک ساعت زودتر از پایان مراسم به دلیل خستگی زیاد درخواست بازگشت به دهکده بازی ها را دادند.
مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس از ساعت 19:30 به وقت محلی آغاز شد، اگرچه پیش از این از ساعت 15:30 در سواحل رود سن برخی رویدادها شروع شده بودند. افتتاحیه کمی دیرتر در ساعت 23:30 به پایان رسید، اما بسیاری از المپیکی ها حتی تا پایان افتتاحیه صبر نکردند. آنها می گفتند تمام شدیم و دیگر انرژی نداریم!
رسانه های اسپانیایی گزارش داده اند که برخی در کاروان این کشور می گفتند اگر بین رقابت و رژه یکی را انتخاب کنیم، قطعا رقابت ترجیح ماست.

یکی از اعضای کاروان گفت: «ساعت 10:30 شب از قایق پیاده می شوم. اهمیتی به پایان مراسم نمی دهم چون قرار نیست پنج ساعت سرپا بمانم.»
ورزشکاران با اتوبوس های مختلف از دهکده المپیک به رودخانه سن منتقل شده بودند و همان ها در دسترس ورزشکاران بود تا به محض پایان آنها را بازگرداند. خستگی و سپس بازگشت ورزشکاران تقریباً از ساعت 10:30 شب شروع شد.
البته در اینجا تفاوت زیادی بین کسانی که امروز مسابقه دارند و کسانی که در روزهای بعد مسابقه دارند، مشاهده شد. طبعا دسته اول تمایل داشتند زودتر برگردند و استراحت کنند. در نهایت همه ورزشکاران موفق نشدند پایان مراسم را ببینند و شاید باید حق را نیز به آنها داد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره