نماد آخرین خبر

گواردیولا: کاش این ستاره از سیتی نرود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گواردیولا: کاش این ستاره از سیتی نرود!

ورزش 3/پپ گواردیولا می‌گوید که به هیچ وجه دوست ندارد ادرسون از منچسترسیتی جدا شود.
ادرسون یکی از دلایل اصلی موفقیت منچسترسیتی در چند سال گذشته و رکوردشکنی‌های متوالی پپ گواردیولا در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و همچنین کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پس از سال‌ها تلاش و رویاپردازی بوده است.
عملکرد درخشان این ستاره برزیلی در دروازه سیتی باعث شد که بسیاری از او به عنوان یکی از ارکان اصلی این تیم نام ببرند و بحث جدایی او از این باشگاه در چند سال اخیر هرگز مطرح نبوده است اما به نظر می‌رسد که شرایط در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال قرار است متفاوت پیش برود.
رسانه‌های انگلیسی و عربستانی در چند هفته اخیر از علاقه جدی باشگاه الاتحاد عربستان به جذب این بازیکن خبر داده بودند و گفته می‌شد که مدیران باشگاه حتی آماده هستند که تا ۶۰ میلیون یورو برای به خدمت گرفتن او هزینه کنند اما هنوز آینده این بازیکن و تصمیم نهایی‌اش مشخص نیست.
گواردیولا در گفتگو با خبرنگاران در تور پیش فصل آمریکا در پاسخی به سوالی در این باره اظهار داشت:« از صمیم قلبم دوست دارم که ادرسون بماند. او بازیکنی کلیدی برای ما است. اگر هیچ بازیکنی جدا نشود، به همین قدرت خواهیم ماند. پیدا کردن جانشین برای بازیکن تراز اولی مانند ادرسون واقعا خیلی دشوار است.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره