نماد آخرین خبر

گاریدو دو بازیکن جوانش را به عبدی نداد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گاریدو دو بازیکن جوانش را به عبدی نداد

ورزش 3/ قبل از این آروین عباسی، سمیر حبوباتی و محمد گندمی بازیکنانی بودند که از  باشگاه پرسپولیس به اردوی تیم ملی جوانان که از پنجشنبه شروع شده دعوت شدند و حالا با حضور براجعه این تعداد به چهار می‌رسد.
تیم پرسپولیس روز نهم مردادماه به ترکیه خواهد رفت و از طرفی تیم ملی جوانان 14 مردادماه به چین خواهد رفت. گفته می‌شود گاریدو قصد دارد براجعه و حبوباتی را در تمرینات تیمش نگه دارد و به تیم ملی جوانان نمی‌دهد.این اتفاقی بود که در سه روز اخیر رخ داده است و مسئولان تیم جوانان هیچ خبری از دو بازیکن خود ندارند.
ظاهرا سرمربی اسپانیایی پرسپولیس قصد دارد این بازیکنان جوان را در بازی‌های تدارکاتی تیمش بیشتر محک  بزند و توانایی‌هایشان را بسنجد.
جالب اینکه مسوولان و کادر فنی تیم ملی جوانان از پرسپولیسی شدن براجعه هم کاملا بی خبر بودند و عبدی و همکارانش از این انتقال شگفت زده شدند.
از بین دو بازیکن دیگر محمد گندمی در تمرینات پیش فصل تیم بزرگسالان پرسپولیس حضور داشته اما آرمین عباسی که با پایه‌های پرسپولیس قرارداد دارد زیر نظر گاریدو کار نکرده است.
این دو بازیکن  در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارند.

البته گاریدو تنها سرمربی لیگ برتری نیست که به تیم ملی جوانان بازیکن نداده و اردوی این تیم غایبان زیادی دارد و نفرات اردو به حد نصاب نرسیده است تا بازیکنان جدیدی به اردو و سفر چین دعوت شوند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره