نماد آخرین خبر

بارسلونا کلافه شد؛ هشدار قبل از شروع فصل!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بارسلونا کلافه شد؛ هشدار قبل از شروع فصل!

ورزش 3/تیم پزشکی و نیز بدنسازان بارسا به دلیل مصدومیت های فراوانی که تیم متحمل می شود، پیش فصل بسیار دشواری را پشت سر می گذارند.
رونالد آرائوخو، پس از انجام عمل جراحی در فنلاند توسط دکتر لاسه لمپاینن، در حال حاضر در کمپ بارسا ریکاوری می کند. او راه درازی در پیش دارد، زیرا انتظار نمی رود تا چهار ماه دیگر برگردد.
این بازیکن اروگوئه ای آخرین بازیکنی است که بیمارستان بارسلونا را اشغال کرده است، جایی که هنوز فصل شروع نشده پر از بازیکن مصدوم است. در حال حاضر 6 بازیکن مصدوم بارسا شرایط رفتن به تور آمریکا را ندارند و احتمالا 4 نفر فردا همراه دیگر بازیکنان به آمریکا نخواهند رفت.
پدری که مصدوم از جام ملت‌های اروپا بازگشت، در بارسلونا می‌ماند تا ببیند آیا می‌تواند به موقع برای شروع لالیگا آماده شود یا خیر. آنسو فاتی که سه شنبه گذشته در تمرین مصدوم شد نیز به همراه هم تیمی هایش به آمریکا سفر نخواهد کرد. هنوز باید بررسی شود که آسیب دیدگی او از ناحیه کف پای راست چگونه است و تا چه مدت دور از میادین خواهد ماند.

یکی دیگر از کسانی که به سفر نمی رود فرانکی دی یونگ است که هنوز مشکل مچ پای راست خود را حل نکرده و همین باعث شد تا او در جام ملت های اروپا نیز بازی نکند.
باید دید هانسی فلیک و پزشکان بارسا در مورد گاوی که اخیرا کار با توپ را در تمرینات شروع کرده، چه تصمیمی می گیرند. گاوی پس از مصدومیت شدید زانو در ماه نوامبر 2023 نتوانسته بود با توپ کار کند. او می تواند تمرینات اختصاصی خود را جدا از هم تیمی هایش در ایالات متحده انجام دهد. پابلو توره با وجود شکستگی انگشت پا که او را مجبور به جراحی کرد، قرار است به تور برود.
در بارسلونا بر این عقیده اند که در طول فصل 25-2024 اهمیت کار نیم پزشکی و بدنسازان بسیار زیاد است و تیم نباید مثل فصل قبل از مصدومیت ها ضربه ببیند. تیم بدنسازی بارسا عوض شده و توقعات از آنها بالاست. باید دید بارسا در فصل دشوار پیش رو از نظر مصدومیت ها تا چه اندازه خوش شانس خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره