نماد آخرین خبر

اندریک در مراسم رونمایی؛ بازی برای رئال مادرید رؤیایم بود

منبع
تسنيم
بروزرسانی
اندریک در مراسم رونمایی؛ بازی برای رئال مادرید رؤیایم بود

تسنیم/مهاجم جدید رئال مادرید از پیوستن به این تیم ابراز خوشحالی کرد.
باشگاه رئال مادرید که در ماه دسامبر 2022 بر سر به خدمت گرفتن اندریک با باشگاه پالمیراس برزیل به توافق رسیده بود، امروز (شنبه) به طور رسمی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حضور 43 هزار نفر هوادار از عضو جدید خود رونمایی کرد. این مهاجم برزیلی که 6 روز پیش 18 ساله شد، در رئال مادرید شماره «16» را به تن خواهد کرد. اندریک در انتقالی 47 میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست و قراردادش با پرافتخارترین باشگاه اروپا تا پایان ماه ژوئن 2030 اعتبار خواهد داشت.
اندریک که در مراسم معارفه‌اش چهره‌های سرشناس باشگاه حضور داشتند و جمعیت قابل‌توجهی هم از هواداران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حاضر شدند، گفت: متشکرم! صادقانه باید بگویم که انتظار چنین استقبالی را نداشتم. سخت است که جلوی احساساتم را بگیرم. این رؤیای من بوده است.
این مهاجم برزیلی که نتوانست جلوی اشک شوقش را بگیرد، پس از پاک کردن اشک‌هایش با دستمالی که فلورنتینو پرس به او داد، اظهار داشت: واژه‌ای برای توصیف احساساتم نمی‌توانم پیدا کنم. همیشه می‌خواستم اینجا باشم و برای رئال مادرید بازی کنم. این رؤیای من بوده است. حالا همه با هم! یک، دو، سه... هالا مادرید!


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر