نماد آخرین خبر

پورحمیدی دور از تبریز، در یک باشگاه جدید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پورحمیدی دور از تبریز، در یک باشگاه جدید!

ورزش 3/ حسین پورحمیدی، ستاره خط دروازه تراکتور که فصل گذشته باوجود چند نمایش متزلزل، در نهایت توانست بالاتر از سه گلر تیم ملی، دستکش طلایی فوتبال ایران را به دست بیاورد، این فصل با تصمیم ناگهانی باشگاه تراکتور در استخدام علیرضا بیرانوند مواجه شد تا جایی برای خود در درون دروازه این تیم نبیند.
البته قرارداد دو ساله با تراکتور سبب شده تا او امکان جدایی آزادانه از این تیم را از دست بدهد و در انتظار صدور رضایتنامه خود بنشیند. نکته مهم این است که امروز سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه، اعلام کرد که او بازیکن تیم تراکتور است و مشکلی برای حضورش در تمرینات هم وجود نخواهد داشت.
اما به نظر می‌رسد حسین پورحمیدی هیچ تمایلی به ادامه کار در تیم تراکتور ندارد و تصمیم خود را برای جدایی از این تیم گرفته است. او مذاکرات شخصی هم با چند تیم داشته و خواهان زیادی را در لیگ برتر ایران متوجه خود می‌بیند.

البته باشگاه تراکتور شرط جدایی او را، تمدید قرارداد با این باشگاه و انتقال قرضی عنوان کرده اما پورحمیدی که یک دوره حضور این‌چنینی در آلومینیوم را داشت، حالا بعد از کسب دستکش طلایی، دوست دارد با دریافت رضایتنامه جدا شود.
او که پس از پایان فصل علاقه زیادی به ادامه کار در تراکتور داشت، حضور بیرانوند را مانعی برای کارش در تراکتور می‌بیند و به همین دلیل تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است. در این بین نگرانی بابت حکم پرونده بیرانوند هم مزید بر علت شده تا باشگاه تراکتور برای تعیین تکلیف او کمی دست نگه دارد و شرایط حقوقی علیرضا بیرانوند را بیشتر مورد بررسی قرار دهد.

اما به هر حال آنچه قطعی است، این است که بیرانوند و پورحمیدی نمی‌توانند یک فصل کامل را در یک تیم سپری کنند چرا هر دو ادعای حضور ثابت و بازی در تیم ملی را دارند و انصافا هم هر دو جزو بهترین گلرهای فوتبال ایران هستند و در چنین شرایطی راهی جز جدایی پورحمیدی نخواهد بود؛ اتفاقی که به نظر دیر یا زود در این پنجره رخ خواهد داد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر