نماد آخرین خبر

ژابی اِفِکت؛ انقلاب در نیمکت غول‌ها!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ژابی اِفِکت؛ انقلاب در نیمکت غول‌ها!

ورزش 3/ ونسان کمپانی، تیاگو موتا، انزو مارسکا و نوری شاهین یک وجه مشترک دارند: فوتبالیست‌های بزرگی که بدون سابقه مربیگری طولانی یا موفق، تابستان امسال روی نیمکت یک غول اروپایی نشسته‌اند.  به استثنای شاهین آنها هیچ رابطه قبلی با باشگاه جدید خود نداشتند.
موردی که باموفقیت های ژابی آلونسو در بایر لورکوزن تقویت شد. مربی اسپانیایی دو سال پیش تیم ماقبل آخر را گرفت و فصل گذشته آنها را به اولین قهرمانی بوندسلیگا در تاریخشان هدایت کرد. ریسک لورکوزن روی ژابی جواب داد و به سرعت اثر این انتخاب را روی نیمکت تیم های بزرگ دیگر اروپایی شاهد هستیم.

این به خصوص در بایرن، رقیب مستقیم لورکوزن، در آلمان مشهود بود. بعد از برکناری توخل، کمتر کسی انتظار داشت بایرن روی ونسان کمپانی به عنوان مربی جدید حساب کند اما کسی که فصل قبل با برنلی از لیگ برتر انگلیس سقوط کرد، حالا ماموریت دارد تاج و تخت بوندسلیگا را از لورکوزن بگیرد.
در چلسی ما امروز مارسکا را داریم که فصل گذشته لسترسیتی را لیگ برتری کرد. در یوونتوس تیاگو وارد شده که فصل گذشته با بولونیا بی نظیر کار کرد و سهمیه لیگ قهرمانان گرفتند. در دورتموند ولی نوری شاهین، بدون تجربه ای خاص جانشین ادین ترزیچ شده است. اثر ژابی ادامه دار خواهد بود و این مربیان می توانند مثل او در تیم های خود موفق شوند؟ باید منتظر بمانیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر