نماد آخرین خبر

کوریره: مهدی طارمی، کم‌حرف، خجالتی اما پُر رو!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کوریره: مهدی طارمی، کم‌حرف، خجالتی اما پُر رو!

ورزش 3/ اینتر امشب در سومین دیدار دوستانه پیش فصل به مصاف لاس پالماس اسپانیا می رود. کاروان این تیم، با قطار راهی چزنا شد. این مسابقه در ورزشگاه اورگل این شهر برگزار می شود. مهدی طارمی امیدوار است تا بتواند در این بازی نیز با گلزنی، برای تیمش بدرخشد.
ستاره ایرانی که با درخشش در دو بازی قبل حسابی توجهات را به سمت خود جلب کرده است، حالا نیز تلاش می کند تا بتواند دروازه لاس پالماس را باز کند. در همین خصوص، روزنامه کوریره دلو اسپورت در یادداشتی با تیتر "پیش‌فصل فوق‌العاده‌ای برای مهاجم: سه بار گلزنی در دو بازی"، به تشریح وضعیت طارمی پرداخته است.

کوریره مطلب خود را با عنوان "طارمی، حالا اینزاگی یک مهاجم سوم دارد" آغاز کرده و در ادامه نوشته است:
باز هم تلاش کن طارمی. امروز در چزنا (ساعت 19:30 به‌وقت محلی)، اینتر در سومین بازی تابستانی خود به مصاف لاس پالماس خواهد رفت و دوباره توجه‌ها به سمت مهاجم ایرانی خواهد بود. تاکنون او ستاره مرحله اول آماده‌سازی تیم نراتزوری بوده است. طارمی در بازی مقابل لوگانو بلافاصله آماده بود و دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. سپس در مقابل پرگولتسه هم موفقیت خود را تکرار کرد. اکنون او به دنبال تثبیت این عملکرد خوب در برابر تیم اسپانیایی است و هدفش ادامه دادن این نشانه‌های عالی در دو هفته اول تمرینات است.
جایگزین واقعی. اینتر طارمی را به‌منظور تقویت خط حمله‌ای که سال گذشته با عملکرد فوق‌العاده لائوتارو و تورام زنده بود، جذب کرد. در حالی که نقش آرناتوویچ و سانچز محدود بود، زوج اصلی تولا (تورام – لائوتارو) مجبور شدند بیش از حد معمول بازی کنند.

اینزاگی خوش‌شانس است که با وجود برخی از مشکلات، این دو بازیکن همیشه حاضر بوده‌اند. اما در برخی دوره‌ها، خستگی به‌وضوح احساس شد. یکی از این دوره‌ها، زمان مسابقه یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان با اتلتیکو مادرید بود که منجر به حذف تلخ نراتزوری شد. به همین دلیل، طارمی نیز برای جلوگیری از تکرار این وضعیت جذب شد.
یک بازیکن چندکاربره! به‌طور خلاصه، مهاجم ایرانی به‌عنوان سومین بازیکن خط حمله فصل را شروع می‌کند، اما در نظر اینزاگی و باشگاه، تمام قابلیت‌ها برای تبدیل شدن به یک بازیکن اصلی را دارد. از نظر فنی، هیچ شکی در این خصوص وجود ندارد.
او قادر است در کنار یک مهاجم مانند لائوتارو بازی کند. همچنین می‌تواند به‌عنوان رأس خطوط تهاجمی بازی کند، با مهاجمی دیگر که در اطرافش حرکت کند و عمق حمله را ایجاد کند، مانند تورام. در نتیجه، او یک بازیکن چندکاره است: گلزن در برابر دروازه حریف و همچنین جزء حیاتی ترکیب، با دیدگاه مناسبی از بازی.
البته در حال حاضر ما در اوایل فصل هستیم و همه چیز باید تأیید و ارزیابی شود زمانی که مسابقات جدی آغاز می‌شود. اما تا کنون، طارمی نشانه‌های قابل‌توجهی از خود نشان داده است و امشب در برابر لاس پالماس، همه در اینتر انتظار دارند که این روند ادامه یابد.
طارمی، بازیکن سابق پورتو، کم‌حرف و خجالتی است و تاکنون با عملکردش، خود را ثابت کرده است. به‌عنوان یک حرفه‌ای فوق‌العاده، او با اشتیاق به تفاوت‌گذاری سریع در تیم جدیدش وارد شده است. او با احترام وارد رختکن شد اما به‌سرعت توسط جو مثبت تیم پذیرش شد.

چند روز پیش، او توانست آشنایی خود را گسترش دهد زیرا بازیکنان ایتالیایی از مسابقات اروپایی بازگشتند. آن‌ها نیز امروز به همراه تیم خواهند بود. هیچ‌کدام از بازیکنان تازه وارد از ابتدا بازی نخواهند کرد، اما اینزاگی برنامه دارد که حدود بیست دقیقه به آن‌ها بازی بدهد تا بعد از تمرینات سخت اولیه، پاهایشان گرم شود.
همین برنامه برای آچربی هم هست که از ابتدای هفته به تیم بازگشته و آماده بازی است. بدیهی است که زیلینسکی نیز حضور خواهد داشت و انتظار می‌رود پس از 45 دقیقه بازی مقابل پرگولتسه، دقایق بیشتری بازی کند. تیم امشب به میلان برمیگردد و بجز ملی پوشان ایتالیایی، سایر نفرات فردا را به استراحت می پردازند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر