نماد آخرین خبر

قول فدراسیون فوتبال با اعلام برنامه ۳ هفته ابتدایی لیگ عملی شد

منبع
فارس
بروزرسانی
قول فدراسیون فوتبال با اعلام برنامه ۳ هفته ابتدایی لیگ عملی شد

فارس/با اعلام برنامه ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر قول رئیس فدراسیون برای شروع مسابقات در زمان مقرر عملی شد.
فدراسیون فوتبال پس از اتمام فصل گذشته لیگ برتر و در شرایطی که همچنان مراحل نهایی جام حذفی زمان باقی مانده بود، با تشکیل ستادی به نام استانداردسازی ورزشگاه‌ها با دستور مهدی تاج، پیش شرط‌هایی را برای میزبانی هر تیم در ورزشگاه خانگی‌ خود اعلام کرد.
این ستاد تاکنون ۹ جلسه را برگزار کرده و قرار است نشست‌ مربوط به شرایط میزبانی سرخابی‌ها که هفته گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد، دوشنبه این هفته نیز ادامه داشته باشد. در کنار آنها در این جلسه وضعیت ورزشگاه ۲ تیم گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.
فدراسیون فوتبال از روز اول تشکیل این ستاد مصوب کرد هر تیمی که ورزشگاهش حداقل استانداردهای میزبانی از لیگ برتر را نداشته باشد، تا زمان رسیدن به این الزامات نمی‌تواند در استادیوم خانگی خود میزبانی کند و دست‌کم بازی‌هایش بدون تماشاگر یا حداقل هوادار انجام می‌شود.
از روز ابتدای برگزاری چنین جلساتی این تصور ایجاد شد که لیگ برتر با تاخیر برگزار خواهد شد اما مهدی تاج قول داد در زمان مقرر(۲۵ مرداد) فصل جدید را آغاز خواهد کرد و البته توجه به لزوم آماده‌سازی نفرات ملی پوش پیش از ۲ دیدار مرحله سوم مقدماتی جام جهانی مقابل قرقیزستان و امارات، اهتمام فدراسیون به درخواست کادرفنی برای شروع لیگ برتر در این زمان را بیشتر کرد.
امروز سازمان لیگ برنامه ۳ هفته ابتدایی لیگ را به صورت رسمی اعلام کرد تا این قول فدراسیون هم عملی شود و حتی اگر بازی‌ها با حضور کمتر تماشاگران انجام شود یا تیمی مجبور به میزبانی در شهری دیگر  باشد، این مسابقات به تعویق نیفتد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر