نماد آخرین خبر

انتخاب ۷ ملی‌پوش جهانی از تایلند و برگزاری ۲ انتخابی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
انتخاب ۷ ملی‌پوش جهانی از تایلند و برگزاری ۲ انتخابی

تسنیم/از جمع ۱۰ کشتی‌گیری که در مسابقات آسیایی کشتی فرنگی جوانان شرکت کردند، هفت نفر به عضویت تیم جهانی درآمدند و دو مسابقه انتخابی و بررسی شرایط اردویی در یک وزن تعیین‌کننده ملی‌پوشان بعدی خواهد بود.
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای 30 و 31 مرداد ماه در شهر سیراچا تایلند برگزار شد که شاگردان حمید باوفا با 206 امتیاز قهرمان آسیا شدند.
این تیم موفق به کسب شش مدال طلا توسط علی احمدی‌وفا در وزن 55 کیلو، عرفان جرکنی در 63 کیلو، علیرضا عبدولی در 77 کیلو، محمدهادی صیدی در 87 کیلو، حمیدرضا کشتکار در 97 کیلو و ابوالفضل فتحی در وزن 130 کیلوگرم و یک نقره از سوی احمدرضا محسن‌نژاد در 67 کیلو و با اهورا بویری در وزن 72 کیلو و محمد ارجمند در وزن 82 کیلوگرم به دو مدال برنز رسید. محمدمهدی غلامپور نیز در وزن 60 کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها حذف شد.
بنا بر اعلام حمید باوفا سرمربی تیم ملی فرنگی جوانان، در دو وزن 60 و 82 کیلوگرم مسابقه انتخابی تعیین‌کننده ملی‌پوش جهانی خواهد بود و در وزن 97 کیلوگرم نیز شرایط اردویی دو کشتی‌گیر، حمیدرضا کشتکار و حسین بالی ملی‌پوش را مشخص خواهد کرد.
به این ترتیب حضور علی احمدی‌وفا، عرفان جرکنی، احمدرضا محسن‌نژاد، اهورا بویری، علیرضا عبدولی، محمدهادی صیدی و ابوالفضل فتحی در مسابقات جهانی قطعی شده است.
دور جدید تمرینات تیم ملی فرنگی جوانان از دهم مرداد در خانه کشتی آغاز می‌شود و مسابقه انتخابی این دو وزن نیز 12 مرداد برگزار خواهد شد.

این تیم تا مسابقات جهانی جوانان در اسپانیا که 12، 13 و 14 شهریور برگزار می‌شود، دو مرحله اردو را پشت سر می‌گذارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر