نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

خبر مهم در مورد بازیکن مدنظر پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خبر مهم در مورد بازیکن مدنظر پرسپولیس

ورزش 3/یحیی عطیةالله که در زمستان گذشته به سوچی روسیه پیوسته بود، در پایان فصل و پس از سقوط این تیم به لیگ یک تصمیم به جدایی گرفت و در تمرینات تیم روسی خود حاضر نشد.
پس از این اتفاق باشگاه سوچی بارها اعلام کرد که عطیةالله تحت قرارداد این باشگاه قرار دارد و بدون اطلاع مسئولان، اردوی تیمش را ترک کرده و آنها از این بازیکن به فیفا شکایت خواهند کرد.
پس از درگیری بین عطیةالله و سوچی، باشگاه الاهلی مصر، پرسپولیس و همچنین چند باشگاه دیگر برای خرید این بازیکن وارد عمل شدند و پیشنهادات خود را به باشگاه روسی ارائه دادند‌.
در این بین به نظر می‌رسید باشگاه سوچی در نهایت با الاهلی مصر برای فروش عطیةالله به توافق خواهد رسید، به خصوص خود این بازیکن هم تمایل داشت راهی این تیم سرخ‌پوش مصری شود، اما ساعاتی قبل رسانه‌های عربی خبر دادند که این انتقال منتفی شده است.

دلیل عدم انتقال عطیةالله به الاهلی این بود که پیشنهاد این باشگاه مصری به سوچی، برای خرید قرضی این بازیکن بود اما باشگاه روسی که از رفتارهای این بازیکن و ترک اردوی سوچی توسط او عصبانی است، تمایل داشت او را به صورت قطعی بفروشد.

آندری اورلوف، مدیر ورزشی باشگاه سوچی در گفت‌وگویی با وب‌سایت البطولات در خصوص آخرین تحولات در مذاکره با الاهلی مصر گفت: در ساعات گذشته مذاکراتی صورت گرفت.
او در ادامه عنوان کرد: ما سعی کردیم به راه حلی برسیم که رضایت همه طرف‌ها را جلب کند اما از نظر نوع واگذاری (فروش قرضی یا دائمی) و همچنین از نظر مالی توافق حاصل نشد.
وب‌سایت البطولات همچنین درباره شرایط فعلی این بازیکن نوشت: سوچی پیشنهادهای زیادی به خصوص از روسیه برای خرید یحیی عطیةالله دارد و باشگاه پرسپولیس ایران هم به قرض گرفتن این ملی‌پوش مراکشی تمایل دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر