نماد آخرین خبر

مشت و لگد در عجیب‌ترین بازی دوستانه تابستان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مشت و لگد در عجیب‌ترین بازی دوستانه تابستان

ورزش 3/صحنه‌های تکان دهنده‌ای در دیدار تدارکاتی وست‌بروم مقابل مایورکا رخ داد که جیسون مولومبی کنترل خود را از دست داد و با مشت به صورت بازیکن حریف ضربه زد.
قبل از اینکه فصل جدید مسابقات شروع شود چندین اتفاق عجیب از جمله درگیری جیمز مک کلین با لوی کولویل در تساوی اخیر رکسهام با چلسی و همچنین درگیری جرج جانستون، مدافع بولتون، در بازی روز جمعه مقابل فیورنتینا، رم داده است.
اما حادثه تکان‌دهنده‌تری در بعدازظهر امروز رخ داد. وست بروم در یک بازی تدارکاتی در زمین تمرینی این باشگاه چمپیونشیپی در وست میدلندز به مصاف تیم مایورکا از اسپانیا رفت.
مولومبی، ملی پوش ایرلندی، به نظر می‌رسید قبل از اینکه مشت سنگینی به صورت سامو کاستا وارد کند، سعی داشت با سر به بازیکن پرتغالی ضربه بزند.

درگیری آن‌ها به این دلیل شروع شد که کاستا ابتدا با یک خطا مولومبی را متوقف کرد و او با عصبانیت به سمت بازیکن تیم اسپانیایی رفت تا صورت خود را به صورت او نزدیک کند.
سپس به نظر می‌رسید که مولومبی با سر حریف را هل داده و باعث شد که کاستا دست چپ خود را بالا بیاورد که قبل از ضربه زدن او، بازیکن ایرلندی یک مشت سنگین با دست راست به صورت حریفش زد.
سپس این دو بازیکن قبل از اینکه روی زمین بیفتند، با یک‌دیگر دست و پنجه نرم کردند و چندین بازیکن به صحنه نزدیک شدند تا مانع از ادامه یافتن آن شوند.
چند دقیقه طول کشید تا این دو بازیکن از یک‌دیگر فاصله بگیرند و تعدادی از بازیکنان تعویضی و اعضای کادرفنی نیز به زمین آمدند.
داور سپس با کارلوس کوربران، سرمربی وست بروم و خاویر آگویر، سرمربی مایورکا، صحبت کرد و مولومبی و کاستا را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره