نماد آخرین خبر

سوارز هم خبر ندارد؛ مسی کم کم برمی‌گردد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سوارز هم خبر ندارد؛ مسی کم کم برمی‌گردد!

ورزش 3/لوئیس سوارز حاضر نشد تاریخ دقیقی برای بازگشت لیونل مسی به میادین مشخص کند.
چند روزی از پایان رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ که با قهرمانی تیم ملی آرژانتین با پیروزی تیم ملی کلمبیا در دیدار فینال همراه بود می‌گذرد اما هنوز مشخص نیست که شرایط مصدومیتی که در این بازی گریبانگیر لیونل مسی و باعث تعویضش شد به چه صورت است.
این ستاره آرژانتینی بلافاصله پس از پایانه مسابقات به میامی برگشت تا روند درمانش را تحت نظارت تیم پزشکی اینترمیامی دنبال کند اما هیچ خبری مبنی بر زمان حدودی بازگشت او به میادین منتشر نشده و حتی یکی از بازیکنان این تیم هم اعلام کرد که زمان دقیق بازگشت او به میادین از آنها هم پنهان شده است.
این اتفاق نگرانی بسیاری از هواداران این بازیکن را به همراه داشته و حالا سوارز هم روندی مشابه را در پیش گرفته است. او در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« همه می‌دانند که لئو چقدر به این باشگاه و تیم ملی کشورش متعهد است و مایل است در زمین حضور داشته باشد. اما هر چقدر که بیشتر بگذرد، او هم کم کم به بازگشت به زمین نزدیک‌تر خواهد شد، جایی که همه ما دوست داریم او را در آن ببینیم.»

مسی در چند هفته اخیر نتوانسته است اینترمیامی را در رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا همراهی کند و در مسابقات آل استار هم غایب خواهد بود تا هواداران این تیم همچنان چشم انتظار بازگشت ستاره و کاپیتان تیم‎‌شان به میدان باشند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره