نماد آخرین خبر

فرشاد فرجی: ژن قهرمانی داریم!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
فرشاد فرجی: ژن قهرمانی داریم!

ایسنا/مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان تیم با همدلی به مصاف رقبا می‌روند.
فرشاد فرجی درباره شرایط پرسپولیس در فصل جدید اظهار کرد: ۱۵ روز است که تمرینات ما شروع شده و تمرینات بدنسازی انجام می‌دهیم. مربی بدنساز تیم سخت‌گیر و فشار تمرینات هم بسیار بالاست. البته تمرینات شادابی انجام می‌دهیم و اگر این تمرینات را ادامه دهیم با توجه به شرایط فنی بازیکنان عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم.
وی درباره بازی‌های تدارکاتی که پرسپولیس در تمرینات پیش فصل انجام داده است هم گفت: همیشه در تمرینات پیش فصل، بازی‌های دوستانه برابر تیم‌های آکادمی و سبک‌تر برگزار می‌شود تا بازیکنان در این مسابقات مصدوم نشوند. در این بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم و بازیکنان هم شرایط فنی خوبی را به نمایش گذاشتند. در این بازی‌ها مربی بدنساز تیم هم شرایط بازیکنان را زیر نظر داشتند. در اردوی ترکیه دو بازی تدارکاتی پیش رو داریم که امیدوارم در این بازی‌ها هم عملکرد خوبی داشته باشیم.
فرجی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس هم گفت: او در تیم‌های بزرگ و مطرح و پر هواداری کار کرده است. او تجربه کافی دارد و شرایط را می‌سنجد. او بر خلاف نشست‌های خبری در تمرینات بسیار سخت‌گیر، پر تلاش نکته‌سنج است. او بیشتر روی کارهای فنی تمرکز دارد تا اینکه به حاشیه‌ها فکر کند.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی هم گفت: تصمیمی که این سه بازیکن گرفتند شخصی است و در حیطه کاری من نیست درباره آن صحبت کنم اما برای آنها آرزوی سلامتی می‌کنم. ما در حال حاضر فقط نتوانستیم دروازه‌بان جذب کنیم و در این زمینه باشگاه در تلاش است گزینه خوب و مطمئن به تیم اضافه کند. در پست دافع راست العملود به تیم اضافه شد که عملکرد فنی بسیار خوبی دارد و این موضوع ما را امیدوار کرد. فرشاد احمدزاده هم بسیار با تجربه است و می‌تواند به تیم کمک کند. خوشحالیم که بازیکنان با کیفت دیگری نظیر علی علی‌پور داریم. می‌دانیم هواداران نگران هستند اما خیال هوادراران راحت باشد و نگران نباشند، امسال هم در لیگ نخبگان، لیگ برتر و جام حذفی عملکرد خوبی خواهیم داشت.
وی در ادامه درباره مسائل مالی باشگاه پرسپولیس هم گفت: امسال برای اولین بار باشگاه پیش از آغاز فصل تمام مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد و این موضوع باعث شد بازیکنان به آینده امیدوار باشند و انرژی مثبت به ما داد.

او به حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا اشاره کرد و گفت: ما نباید خودمان را دست کم بگیریم و هواداران هم انتظار موفقیت دارند. ما هم از خودمان چنین انتظاری داریم. ما تمام سعی و تلاش خودمان را می‌کنیم تا پر قدرت ظاهر شویم و برای پرچم پرسپولیس می‌جنگیم اما باید بپذیریم که جنگ نابرابری در جریان است. تیم‌های حوزه خلیج فارس بدون سقف بودجه بازیکنان خوبی را جذب می‌کنند و این کار را سخت می‌کند. با این حال ما ژن قهرمانی داریم و تا آخرین روز برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنیم.
وی ادامه داد: همیشه گفته‌ام قهرمانی پرسپولیس فقط منوط به عملکرد در زمین نیست، تیم نیاز به همدلی دارد و این موضوع به ما خیلی کمک می‌کند. امسال هم تلاش می‌کنیم همدل باشیم تا با تمرینات خوب قدرتمند روانه بازی‌ها بشویم.
فرشاد فرجی در پایان درباره قرعه‌کشی لیگ هم گفت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود خیلی برایش اهمیت ندارد برابر چه تیمی قرار می‌گیرد. ما باید برابر همه تیم‌ها بازی کنیم وعملکرد خوبی داشته باشیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره