نماد آخرین خبر

بلینگام گران قیمت‌ترین ستاره رئال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بلینگام گران قیمت‌ترین ستاره رئال

ورزش 3/جود بلینگام با ۲۸۵.۱ میلیون یورو به ارزشمندترین بازیکن حال حاضر رئال مادرید تبدیل شده است.
بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و خیلی زود توانست توانایی‌هایش را در ترکیب این تیم و تحت هدایت کارلو آنچلوتی به نمایش بگذارد و با گل‌های مهمی که به ثمر رساند توانست در قهرمانی‌های این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تاثیرگذار ظاهر شود.
درخشش او در ترکیب رئال در همان فصل اول و سازگاری و پختگی قابل توجه‌اش تحسین بسیاری را برای او به همراه داشت و باعث شد که خیلی زود نامش به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب توپ طلای ۲۰۲۴ مطرح شود و البته که ارزش او به شکلی باورنکردنی افزایش پیدا کند.
حالا سایت CIES خبر داده است که ارزش بلینگام در بازار نقل و انتقالات در حال حاضر و پس از تنها یک سال حضور در سانتیاگو برنابئو به ۲۸۵.۱ میلیون یورو افزایش پیدا کرده است. همین باعث شده است که او به ارزشمندترین و گرانقیمت‌ترین بازیکن حال حاضر رئال مادرید تبدیل شود
این در حالی است که کیلیان امباپه هم در پنجره تابستانی امسال به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از پاری سن ژرمن جدا شد و به رئال مادرید پیوست اما ارزش فعلی او در بازار نقل و انتقالات حدود ۲۵۰.۷ میلیون یورو است و به این ترتیب، بلینگام بالاتر از او قرار گرفته است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره