نماد آخرین خبر

نصیری: به خاطر حضور نویدکیا قراردادم با مس را تمدید کردم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
نصیری: به خاطر حضور نویدکیا قراردادم با مس را تمدید کردم

تسنیم/مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان تأکید کرد، با توجه به حضور محرم نویدکیا در این تیم تصمیم به تمدید قرارداد با نارنجی‌پوشان گرفته است.
مجید نصیری  درباره تمدید قراردادش با مس رفسنجان اظهار داشت: پارسال بعد از اینکه محرم نویدکیا به تیم ما اضافه شد، جو خوبی در تیم به وجود آمد و در واقع حضور این مربی در مس رفسنجان نقش مهمی در تمدید قراردادم داشت. من چند پیشنهاد هم داشتم، ولی در نهایت ترجیح دادم در مس بمانم و امیدوارم بهترین اتفاقات برای من و تیم رقم بخورد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا مس رفسنجان می‌تواند بهتر از سال گذشته نتیجه بگیرد، یادآور شد: پیش‌بینی در فوتبال سخت است، ولی پارسال بعد از اینکه آقا محرم اضافه شد توانستیم نتایج خوبی بگیریم و مطمئن هستم که امسال هم می‌توانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد عملکردش در فصل گذشته نیز گفت: وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد طبیعتاً بازیکنان هم ممکن است شرایط خوبی نداشته و از عملکردشان راضی نباشند، ولی بعد از اینکه آقا محرم هدایت تیم را برعهده گرفت شرایط خوبی پیدا کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. همه ما انگیزه بالایی داریم تا خیلی بهتر از سال قبل نتیجه بگیریم. ما با صعود به فینال حذفی نشان دادیم که تیم باکیفیتی هستیم و حالا می‌خواهیم فصل جدید را از همان بازی اول به بهترین شکل شروع کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره