نماد آخرین خبر

سرمربی کره‌ای والیبال زنان: روی تکنیک و عملکرد بازیکنان کار کردیم

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سرمربی کره‌ای والیبال زنان: روی تکنیک و عملکرد بازیکنان کار کردیم

ایرنا/سرمربی کره‌ای تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: کار خود را با ۳۰ بازیکن آغاز کرده و از میان آن‌ها ۱۴ بازیکن را انتخاب کردم تا روی تکنیک و عملکرد تیمی بازیکنان کار کنم.
مسابقات لیگ ملت‌های آسیای مرکزی ۲۰۲۴ زنان از تاریخ ۱۱ تا ۱۷ مرداد در شهر کاتماندو کشور نپال برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال کشورمان در این مسابقات حضور خواهد داشت.
لی دوهی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران پیش از اعزام به این مسابقات اظهار کرد: در زمان شروع با ۳۰ بازیکن تمرینات مان را آغاز کردیم و از بین آن ۳۰ نفر، ۱۴ نفر را انتخاب کردیم که روی تکنیک ها و عملکرد تیمی آن‌ها کار کردیم.
وی گفت: منتظریم که مسابقات در نپال آغاز شود و سپس روند کار خود را پیش ببریم چون پیش از این تنها مسابقات چلنج کاپ زنان را که تیم ملی جوانان دختر ایران در آن شرکت کرده بود، تماشا کردم و منتظرم ببینم بازیکنان چه تفاوتی با آن مسابقات کرده‌اند.
مبینا کریمی، یلدا جعفری، کیمیا کیانی، شقایق حسن‌خانی، لعیا افزونی، سپینود دست‌برجن، یاسمن کارگر، پریا حاجتمند، یسنا آهنکوب‌رو، مبینا غفاریان، معصومه قدمی، درسا فلاح، آسیه حسنی و دیانا رشیدی ۱۴ بازیکن منتخب «لی‌ دو هی» سرمربی جدید تیم ملی والیبال بانوان ایران در لیگ آسیای مرکزی هستند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره