نماد آخرین خبر

جانشین کروس خودش را معرفی کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جانشین کروس خودش را معرفی کرد

ورزش 3/دنی سبایوس طبق آنچه افراد حاضر در تمرین رئال می‌گویند، در بهترین فرم بدنی قرار دارد و می‌خواهد نامزد جانشینی کروس در ترکیب رئال شود.
 در مورد دنی سبایوس در تابستان امسال صحبت‌های زیادی شده است. هافبک اسپانیایی که سال گذشته قراردادش را تا سال 2027 تمدید کرد، یکی از اولین بازیکنانی بود که با پایان فصل شایعات جدایی‌اش به گوش رسید. او یک گل و 2 پاس گل در 27 بازی به ثبت رساند.
با این حال، شماره 19 تنها سکوت کرد. دنی پس از یک فصل تاریخی برای رئال مادرید (فتح لیگ قهرمانان، لالیگا و سوپرجام اسپانیا)، سرش را پایین انداخت و در تابستان مشغول به تمرین شد و تنها به فصل بعد فکر کرد. حرکت در سایه و تمرینات اضافی برای اثبات شایستگی‌ها به آنچلوتی. و یک چیز بسیار واضح است: فوتبالیست اندلسی می‌خواهد در مادرید موفق شود و در برنامه کارلو آنچلوتی که تونی کروس را از دست داده، بازیکنی مهم باشد، چیزی که او می‌گوید توانش را دارد.
چندین پیشنهاد، اما تنها یک ایده در ذهن 
طبق ادعای مارکا، این هافبک پیشنهادات زیادی دریافت کرده است اما اولویت او ادامه حضور در رئال مادرید است. برای انجام این کار، دنی قبل از همه تمرینات پیش فصل را شروع کرد که در آن فیزیک بدنی خود را به حداکثر رسانده است. تمرین در کوهستان چیزی بود که به سبایوس برای رسیدن به این فرم بدنی کمک کرد.
سبایوس می‌خواهد جانشین تونی کروس باشد و پس از گذشت هفت سال از زمان پیوستنش به رئال، بالاخره مهره‌ای مهم و تاثیرگذار لقب بگیرد. موفق خواهد شد؟


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره