نماد آخرین خبر

مومنی‌مقدم: امیدوارم خوشرنگ‌ترین مدال را بگیریم

منبع
فارس
بروزرسانی
مومنی‌مقدم: امیدوارم خوشرنگ‌ترین مدال را بگیریم

فارس/سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: تنها دو ست در 6 مسابقه واگذار کردیم و این نشان از قدرت والیبال ایران دارد.
غلامرضا مومنی مقدم سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از پیروزی برابر اندونزی و راه‌یابی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان ایران خسته نباشید می‌گویم که مزد زحماتشان را گرفتند و کار بزرگی انجام دادند.
وی ادامه داد: پس از ارزیابی بازیکنان در تورنمنت پاکستان که عملکرد خوبی نداشتند طی سه و نیم ماه هدف سازی کرده و در بحث فنی(تکنیک و تاکتیک) و روانی بازیکنان را به سمت و سویی سوق دادیم که به دنبال بهترین باشند و به غیر از این که بهترین رنگ مدال را به دست آورند به چیز دیگری فکر نکنند. تنها دو ست در 6 مسابقه واگذار کردیم و این نشان از قدرت والیبال ایران دارد.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران افزود: امیدوارم در مسابقه فینال هم بازیکنان در بهترین فرم بدنی و روحی و روانی خود باشند چرا که جوان هستند و ممکن است در این سن تحت تاثیر فشار فینال قرار گیرند. بازی خیلی خوبی فردا برابر حریف خواهیم داشت. روز گذشته هم با کره جنوبی دیداری پنج سته و خوب داشتیم امیدوارم که در دیدار فردا بازیکنان عملکرد بهتری داشته باشند. کره تیم بسیار خوب و با کیفیتی است امیدوارم بازیکنان ایران بتوانند خوشرنگ ترین مدال را برای مردم ایران به دست آورند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید