نماد آخرین خبر

حمایت اوتامندی از دی‌ماریا؛ آرژانتین امنیت ندارد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حمایت اوتامندی از دی‌ماریا؛ آرژانتین امنیت ندارد!

ورزش 3/نیکلاس اوتامندی، مدافع میانی بنفیکا، می‌گوید که به دلیل عدم امنیت کافی در آرژانتین، امکان بازگشت او به این کشور وجود ندارد.
نیکلاس اوتامندی، کاپیتان بنفیکا که هم‌اکنون در بازی‌های المپیک عضو تیم آرژانتین است، در مصاحبه با رادیو لارِد اعتراف کرد که بازگشت به فوتبال آرژانتین، به ویژه به ریورپلاته، سناریویی بسیار پیچیده است.
اوتامندی گفت: "من دوست دارم برای ریورپلاته بازی کنم چون طرفدار این تیم هستم، خانواده‌ام طرفداران متعصبی هستند و مردم همیشه با من خیلی خوب رفتار کرده‌اند.
اما به خانواده‌ام هم فکر می‌کنم. من سال‌ها در اروپا هستم و به فرزندانم، امنیت آن‌ها فکر می‌کنم و به این شکل که در آرژانتین شاهدش هستیم، بازگشت خیلی سخت است. من همچنین یک سال دیگر با بنفیکا قرارداد دارم و در این باشگاه خوشحالم. بنفیکا به من این فرصت را داد که منچسترسیتی را ترک کنم و تداوم لازم برای ادامه بازی در تیم ملی را داشته باشم."

این مدافع با یادآوری اینکه اخیراً پیشنهادی از ریورپلاته دریافت کرده بود که آن را رد کرد، گفت: "به من گفتند که قرار است مارسلو گایاردو هدایت تیم را برعهده بگیرد، با رئیس باشگاه صحبت کردم و او همچنین اصرار داشت که می‌توانم به ریور بروم، اما به او گفتم که چنین تصمیمی ندارم. قراردادم را با بنفیکا تمدید کرده بودم. خانواده مهم‌ترین چیز است. ماجرای من کم و بیش همان اتفاقی بود که در مورد دی‌ماریا افتاد که تهدید شد.

من به فرزندانم و امنیت آن‌ها بسیار فکر می‌کنم. فکر کردن به فرزندانم، به‌خصوص امنیت آن‌ها و به‌خاطر آرژانتین، بازگشت بسیار پیچیده است."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره