نماد آخرین خبر

نیاز فوری اتلتیکو؛ شکار مهاجم از پاریس!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نیاز فوری اتلتیکو؛ شکار مهاجم از پاریس!

ورزش 3/اتلتیکو مادرید نیاز به جذب یک مهاجم با کیفیت دارد و برای این مهم نگاهی خاص به پی اس جی دارد.
با توجه به منتفی شدن انتقال آرتم دووبیک، باشگاه اتلتیکو مادرید گزینه های دیگر خود در بازار را بررسی می کند. دو باشگاه پاری سن ژرمن و ناپولی اینجا وارد صحنه می شوند. تیم پاریسی، اوسیمن نیجریه ای را می خواهد اما انتقال کمی پیچیده شده است. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی لارپوبلیکا، اتلتیکو به رندال کولو موانی و گونچالو راموس علاقه مند است.
پاری سن ژرمن برای امضای قرارداد با اوسیمن به پول نیاز دارد و برای این کار شاید نیاز به فروش یکی از مهاجمانش داشته باشد. آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، حداقل 100 میلیون برای اوسیمن می خواهد و اینجا ورود اتلتیکو برای خرید موانی یا راموس می تواند خبر خوبی برای پاریس باشد.
تا هفته پیش همه چیز نشان می داد که دووبیک راهی اتلتیکو می شود اما او در نهایت با رم قرارداد امضا خواهد کرد. همچنین نام دیگری که مورد توجه قرار گرفته، سورلوث، دومین گلزن برتر لالیگا با 23 گل تز ویارئال است.

گیوکرس سوئدی نیز نام دیگری در این لیست است: 43 گل و 15 پاس گل در 50 بازی برای اسپورتینگ لیسبون. این مهاجم سوئدی در تابستان 2023 با رقم کمی 20 میلیون یورویی به اسپورتینگ پیوست و ارزش او حالا به ۱۰۰ میلیون یورو رسیده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره