نماد آخرین خبر

ستاره استقلال مقابل اشرف حکیمی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره استقلال مقابل اشرف حکیمی

ورزش 3/ملی‌پوش عراقی استقلال در ترکیب تیم المپیک مقابل مراکش قرار گرفته است.
تیم فوتبال المپیک عراق که منتظر محمد، بازیکن استقلال را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 18:30 امروز (به وقت ایران) در سومین دیدارش در مرحله گروهی المپیک 2024 در ورزشگاه آلیانز ریویرا شهر نیس فرانسه به مصاف تیم مراکش خواهد رفت.
منتظر محمد که در نخستین مسابقه المپیک 2024 حضور ثابت مقابل اوکراین داشت و در دومین دیدارشان برابر آرژانتین به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، در جدال حساس امروز با مراکش دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشته است.
ستاره عراقی استقلال که یکی از مهره‌های کلیدی تیم المپیک کشورش به حساب می‌آید، برای دومین بار در مسابقات المپیک در ترکیب قرار گرفته و به‌عنوان هافبک هجومی- وینگر برابر مراکش و ستاره‌های این تیم بازی می‌کند.
در شرایطی که تیم المپیک عراق ستاره‌هایی مثل ایمن حسین، ابراهیم بایش و سعد ناطق را به‌عنوان بازیکنان بزرگسال در فهرست دارد، تیم المپیک مراکش هم از ستاره‌هایی مثل منیر محمدی (دروازه‌بان الوحده عربستان)، اشرف حکیمی و سفیان رحیمی بهره می‌برد.
تمام تیم‌های فوتبال در گروه B المپیک 2024 در دو دیدار اخیرشان یک پیروزی و یک شکست داشتند که منتظر محمد و هم‌تیمی‌هایش در صورت کسب پیروزی مقابل مراکش به دور حذفی راه پیدا می‌کنند.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره