نماد آخرین خبر

به بایرن مونیخ نرو، فصل قبل ما قهرمان شدیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
به بایرن مونیخ نرو، فصل قبل ما قهرمان شدیم!

ورزش 3/گرانیت ژاکا، هافبک بایرلورکوزن، امیدوار است که جاناتان تاه در جمع قهرمانان بوندس‌لیگا بماند و به بایرن مونیخ نرود.
آینده جاناتان تاه به غیر از خودش، برای همبازیانش هم در بایرلورکوزن اهمیت دارد.
بایرن مونیخ به دنبال جذب مدافع ملی پوش آلمانی است اما پیشنهاد آن‌ها مورد توجه لورکوزن قرار نگرفته و آن‌ها در انتظار پیشنهاد رقم بالاتری هستند.
گرانیت ژاکا، کاپیتان لورکوزن، در حاشیه تمرینات پیش فصل به روزنامه بیلد درباره پیشنهاد به تاه گفت: "همه می‌دانند که بایرن باشگاه بسیار بزرگی است و باشگاه‌های بزرگ هم بزرگ‌ترین بازیکنان را می.خواهند. این همچنین باید برای جاناتان مایه افتخار باشد."

با این حال ژاکا علاقه دارد تا همبازی‌اش در لورکوزن بماند: "می‌دانیم که او برای تیم ما چه معنایی دارد. او همچنین می‌داند که لورکوزن امروزه کجا ایستاده و همچنین می‌داند که ما سال گذشته قهرمانی را به دست آوردیم.

این تصمیم اوست. ما دوست داریم جاناتان را پیش خود نگه داریم. او تأثیر بسیار خوبی بر جای می‌گذارد و به هیچ چیز دیگری فکر نمی.کند. او بسیار متمرکز است. درست مثل فصل قبل که با او آشنا شدم. البته همه ما امیدواریم که او در کنار ما بماند. ما حتی به دنبال عناوین بیشتری هستیم. نه فقط امسال، بلکه البته می‌خواهیم در سال های آینده در اوج باشیم."
او همینطور درباره جدایی از آرسنال و پیوستن به لورکوزن بیان کرد: "برای من، این یک قدم رو به عقب نبود، بلکه دو قدم به جلو بود. چون دقیقاً در جریان بحث با مربی و سیمون رولفس این احساس را داشتم که ممکن است در چند سال آینده اتفاق خاصی در اینجا بیفتد."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر