نماد آخرین خبر

لیورپول ۲-۱ آرسنال؛ خط و نشان اسلوت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لیورپول ۲-۱ آرسنال؛ خط و نشان اسلوت!

ورزش 3/لیورپول در دیداری دوستانه در تور پیش فصل موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر آرسنال به پیروزی برسد.
لیورپول نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه در تور پیش فصلش که در آمریکا در حال برگزاری است روبروی آرسنال با میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند. 
هر دو تیم بازی را هجومی شروع کردند و سعی داشتند هرچه زودتر به گل برسند و این لیورپول بود که موفق شد در فاصله ۱۳ دقیقه پس از سوت شروع این دیدار دروازه حریف را روی پاس گل هاروی الیوت و گلزنی محمد صلاح بازی کند تا این ستاره مصری آمادگی‌اش را به رخ کشیده باشد. 
اما آنها پس از این گل هم عقب نکشیدند و در دقیقه ۳۴ موفق شدند گل دوم را باز هم با پاسی که هاروی الیوت ارسال کرد و توسط فابیو کاروالیو وارد دروازه حریف کنند تا الیوت نشان دهد که مصمم است تحت هدایت آرنه اسلوت به بازیکنی درخشان و کلیدی در ترکیب لیورپول تبدیل شود. 
اما آرسنال هم در سوی دیگر میدان بی‌کار ننشست و در فاصله پنج دقیقه تا پایان نیمه اول توانست توسط کای هاورتز یکی از دو گلی که خورده بود را جبران کند تا دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شوند. آرتتا و اسلوت در نیمه دوم تغییرات زیادی را در ترکیب تیم‌شان اعمال کنند. 
هر دو تیم در طول ۴۵ دقیقه دوم فرصت‌هایی برای گلزنی روی دروازه یکدیگر داشتند و آرسنال توپ و میدان را هم بیشتر از حریف در اختیار گرفت اما موفق نشد دروازه این تیم را باز کند و در نهایت بازی با همان نتیجه ۱-۲ به پایان رسید تا اسلوت نشان دهد که حریفی سرسخت در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر انگلیس خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره