نماد آخرین خبر

نقل و انتقالات؛ خریدها دلاری می‌شوند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نقل و انتقالات؛ خریدها دلاری می‌شوند!

ورزش 3/نقل و انتقالات ایران در شروع دومین ماه خود همچنان با هیجان و جذابیت دنبال خواهد شد.
 نقل و انتقالات ایران با هیجان زیادی ادامه دارد و امروز طرفداران پرسپولیس و استقلال در انتظار معارفه دو بازیکن خارجی خود خواهند بود. البته پرسپولیس علاوه بر الکسیس گندوز، خرید مدافع چپ خارجی را هم دنبال می‌کند و هواداران این تیم امید زیادی دارند تا این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد.
البته پنجره تابستانی محدود به پرسپولیس و استقلال نمی‌شود و دو مدعی دیگر، سپاهان و تراکتور، مشغول انجام مذاکرات برای نهایی‌کردن آخرین خریدها هستند. تراکتور یک مهاجم خارجی و یک مدافع داخلی را جذب خواهد کرد اما سپاهان سبد خرید بزرگتری را دارد.
 پوشش زنده خبری
**محرم نویدکیا در هفته‌های گذشته چندین گزینه خارجی را مورد ارزیابی قرار داده و حالا گفته می‌شود جدی‌ترین گزینه مس یک مهاجم بلندقامت اهل اسلوونی است. این بازیکن در صورت توافق نهایی برای امضای قرارداد راهی ترکیه خواهد شد.

**علی لطیفی، مهاجم ۱۷ ساله فصل گذشته نفت اهواز که تجربه آقای گلی در لیگ‌برتر نوجوانان کشور را دارد، با امضای قراردادی چهار ساله به جمع شاگردان سید مجتبی حسینی در آلومینیوم اراک اضافه شد.

**محمدحسین مرادمند که اخبار مختلفی در خصوص مذاکره او با پرسپولیس و تراکتور منتشر شده بود، هنوز تیم جدید خود را مشخص نکرده است. از گل‌گهر سیرجان به عنوان مقصد احتمالی این مدافع آبی‌پوش نام برده می‌شود و این احتمال وجود دارد که او فصل آینده در جمع شاگردان مهدی تارتار حضور داشته باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره