نماد آخرین خبر

تنها دونده ایران به دنبال رکورد خوب

منبع
مهر
بروزرسانی
تنها دونده ایران به دنبال رکورد خوب

مهر/فرزانه فصیحی به عنوان تنها نماینده زن دوومیدانی ایران روز جمعه همزمان با هفتمین روز از بازی‌های المپیک در خط استارت قرار خواهد گرفت.
رقابت‌های دوومیدانی در ماده دوی سرعت ۱۰۰ متر از روز جمعه در سی و سومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس درحالی آغاز خواهد شد که فرزانه فصیحی به عنوان تنها نماینده زن ایران در خط استارت قرار خواهد گرفت.
فصیحی که دومین المپیک خود را تجربه می‌کند در تلاش است تا با تکرار رکورد خود نماینده شایسته‌ای برای دوومیدانی ایران باشد.
فصیحی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم با استفاده از سهمیه اعطایی در ماده ۱۰۰ متر حضور داشت او در جریان این بازی‌ها بعد از اول شدن در گروهش با رکورد ۱۱ ثانیه و ۷۶ صدم ثانیه به جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰ متر المپیک رسید و روی خط استارت لاین ۲ دسته سوم با دونده‌های آلمان، باربادوس، آمریکا، زامبیا، چین، ایتالیا، سری لانکا برای نیمه نهایی رقابت کرد. او در این رقابت با رکورد ۱۱ ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه به مرحله نیمه نهایی المپیک نرسید.
دوومیدانی ایران هفدهمین حضور خود در المپیک را تجربه می‌کند. گفتنی است که دوومیدانی ایران از جمله رشته‌هایی است که در تمام ادوار بازی‌های المپیک حضور داشته است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره